Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرهنگ دلیری  رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه از کشف 50 کیلوگرم تریاک در یکی از محلات شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران این پلیس خبر داد و گفت :  پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان از

فعالیت شخصی در کار تهیه و توزیع مواد در محله بلوار طاق بستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی منزل قاچاقچی موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در این بازرسی ماموران موفق به کشف 50 کیلوگرم تریاک در انباری منزل شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه همچنین از دستگیری قاچاقچی یاد شده و معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی همچنین از کشف حدود 2 تن و 400 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تا نیمه بهمن خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد رشد نشان می دهد.

سرهنگ دلیری از انهدام 26 باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز خبر داد و گفت: در این راستا حدود 6 هزار و 150 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، مشارکت کنندگان و حمل کنندگان موادمخدر نیز دستگیر شده اند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف 50 کیلو تریاک در کرمانشاه پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد و گفت سرهنگ دلیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهدگفت:در سال گذشته مقدار ۱۶۹ کیلو و ۴۰۷ گرم تریاک، ۴۲۱ کیلو و ۴۵۹ گرم شیشه، ۱۲ کیلو و ۲۳۳ گرم هرویین در اشکال مختلف، ۱۰۱ گرم حشیش و ۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مورفین توسط ماموران گمرک دوغارون، ۲۹۰ گرم تریاک توسط کارشناسان گمرک امانات پستی مشهد و ۵ حب قرص ترامادول توسط ماموران گمرک باجگیران کشف شد.

جواد جعفری  افزود: همچنین در سال گذشته مقدار ۷۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر از نوع اسیدسولفوریک نیز توسط ماموران گمرک دوغارون کشف و ضبط شده است.

 ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: میزان کشفیات انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۲۳ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد