Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حضور پانته‌آ بهرام با سر تراشیده و کلاه ترکمنی در نشست خبری فیلم «شنای پروانه» در دومین روز از جشنواره فیلم فجر، حواشی بسیاری به همراه آورد.

در همین ارتباط، او پستی اینستاگرامی منتشر کرده و از حاشیه‌سازان انتقاد کرده است.

در متن اینستاگرامی این بازیگر آمده است: «وقتتان را تلف نکنید دوستان من اگر دنبال حاشیه بودم سالی که فیلم «من مادر هستم» سالی که «بی خود و بی جهت» سالی که «بلوک ۹ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..».....راهِ دور چرا ؟ همین امسال که فیلم « آینده» از مسابقه جشنواره بیرون ماند! اعتراض، یا سرو صدا به جهت دیده شدن !!!!!؟؟؟؟، می‌کردم. البته شاید این‌همه سکوت در طول بیست و چند سال کار تصویر هم، جایز نبود.

شلوغ نکنید و آدرس غلط به مردمِ ساده ندهید. موضوعاتی بس مهمتر در جامعه برای پرداختن هست! من سالهاست که یک ارتش تک نفره‌ام. به تنهایی از حق‌ام دفاع کردم و می‌کنم. ترس از زنانِ قدرتمند، زنانی که می‌خواهند یک رو باشند، خود خودشان باشند، یک اپیدمیِ جهانی ست و در ایران بیشتر. با حاشیه‌سازی حاشیه‌نشین نخواهم شد! (در ضمن لباس و کلاه م قدیمی ست مثلِ خودم و کارِ دستِ زنانِ ترکمن صحراست)»

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پانته آ بهرام جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ موسوی پور رییس پلیس راهور پایتخت با اشاره به افزایش ۳۷ درصدی تصادفات منجر به فوت موتورسواران در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل آن گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۰۸ موتورسوار بر اثر تصادف در تهران جان خود را از دست دادند و این آمار سال گذشته ۲۸۵ نفر بود یعنی ۷۷ نفر معادل ۳۷ درصد افزایش فوتی موتورسواران را داشتیم. رییس پلیس راهور پایتخت افزود:بر این اساس از دی ۱۴۰۲ طرح ۱۰ و ۱۰ راهکار کوتاه مدت کنترل تخلفات و ساماندهی تردد موتورسواران در شهر تهران اجرا شد و شاهد کاهش تصادفات منجر به فوت موتورسواران بودیم. سرهنگ موسوی پور با اشاره به تردد ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در تهران گفت: کمتر از ۴۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند. رییس پلیس راهور پایتخت از موتورسواران خواست برای حفظ جان خود و دیگران از کلاه ایمنی استفاده کنند. سرهنگ موسوی پور افزود:­طبق ماده ۲۰ رسیدگی به تخلفات، در بحث حمل و نقل همان مقرراتی که برای خودرو است، برای موتورسیکلت هم باید رعایت شود. رییس پلیس راهور پایتخت گفت: همچنین درصورت استفاده نکردن از کلاه ایمنی، ایجاد صدای ناهنجار، حمل بار غیر متعارف و حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز طبق قانون با موتوسواران برخورد می‌شود به عنوان مثال موتورسوار برای نداشتن کلاه ایمنی ۶۰ هزار تومان جریمه و یک هفته موتور وی در پارکینگ توقیف می‌شود و در صورت تکرار تخلف، موتور وی یک ماه توقیف می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • ۸۸درصد لرستان درگیر خشک‌سالی است
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • جدایی قطعی آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در پایان فصل جاری
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • توزیع ۳ هزار کلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت
  • ایده ای خلاقانه برای مبارزه با تقلب در امتحانات: کلاه های ضد تقلب در فیلیپین (فیلم)
  • تردد ۷۵ درصد موتورسواران بدون کلاه ایمنی