Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمار سعیدیان‌فر "مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات طرح ترافیک در سال آینده گفت: زمان اعمال تعرفه طرح ترافیک از ۱۶ فروردین خواهد بود و افرادی که سهمیه ندارند باید به صورت روزانه برای ورود به محدوده، تعرفه را رزرو کنند. برای رزرو نیز از چهارشنبه هفته قبل سایت باز است و می‌توانند برای آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شهروندان برای کنسل کردن رزرو نیز تا ساعت ۶ صبح روزی که می‌خواهند وارد طرح ترافیک شوند، فرصت دارند.

او درباره خودروهایی که بدون رزرو وارد طرح ترافیک می‌شوند، گفت: اگر سقف سهمیه مجاز تمام نشده باشد و بدون رزرو وارد طرح شوند، ‌تا ساعت ۲۴ همان شب می‌توانند برای رزرو اقدام کنند.

سعیدیان فر ادامه داد: داشتن معاینه فنی خودروها در سال گذشته از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار بوده که در سال آینده به ۳۰ درصد تخفیف می‌رسد و اگر کسی طرح را رزرو، اما وارد طرح ترافیک نشود، به دلیل آنکه سهم یک نفر دیگر را اشغال کرده است،‌۲۰  درصد از مبلغ پایه که معادل۵  هزار و ۶۰۰ تومان می‌باشد را از او دریافت می‌کنیم. 

او همچنین درخصوص زمان ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران، گفت: ثبت نام خبرنگاران برای طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری از اول اسفند آغاز می‌شود. خبرنگاران می‌توانند در زمان ثبت نام علامت هر دو مورد (طرح ترافیک و کارت بلیت) را بزنند تا اگر سهیمه طرح ترافیک به آنها تعلق نگرفت بتوانند از کارت بلیت خبرنگاری استفاده کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران افزود: هنگامی که افراد ورود به طرح را رزرو می‌کنند، اگر در حسابشان پول باشد، از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردارند و اگر حساب آنها خالی باشد، ‌برای سال آینده فرصت یک ماهه لغو و مبلغ طرح با ضریب یک محاسبه خواهد شد. 

سعیدیان فر درباره میزان سهمیه‌ای که امسال برای خبرنگاران در نظر گرفته شده گفت: میزان سهیمه معادل سال گذشته و همان سه درصد قبلی است و تغییر نکرده  است. برای سال آینده نیز در حدود ۲هزار سهمیه طرح ترافیک برای اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است.

او درباره دریافت طرح ترافیک بیماران خاص، جانبازان و معلولین گفت: مانند رویه سال‌های گذشته، جانبازان با مراجعه به بنیاد شهید و بیماران نیز به نهادهایی که سهیمه بیماران را برای آنها صادر می‌کردند برای ثبت نام مراجعه کنند. 

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: همانند آنچه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده و تا تعیین تکلیف طرح جدید، طرح قبلی‌ اعتبار دارد، برای جانبازان و بیماران خاص نیز  تا ساماندهی سهمیه سال جدید، ‌سهمیه قبلی تمدید خواهد شد. وسایل برقی و هیبریدی نیز از تخفیف ۹۰ درصدی برخوردارند. 

سعیدیان‌فر درباره شرایط طرح ترافیک برای مالکان و مستاجران در محدوده طرح گفت: مستاجران نیز با اتمام زمان قرار داد باید برای بارگذاری مدارک جدید به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنند. همچنین مالکین نیز در صورت پرداخت عوارض نوسازی و پسماند و عوارض خودرو نیازی به مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک ندارند و سیستم به صورت اتوماتیک برای آنها طرح در سال ۹۹ تمدید خواهد شد. اما مالکان حاضر در محدوده طرح نیز باید ورود به طرح را رزرو کنند و قبل از ۵ عصر و بعد از ۸:۳۰ صبح رایگان خواهد بود. 

او درباره شرایط ورود به طرح ترافیک در روزهای آلوده گفت: امسال مکلف هستیم در روزهایی که شاخص کیفیت هوا از عدد ۱۰۰ عبور کند، تعرفه طرح ترافیک ۵۰ درصد افزایش یابد، و اگر از ۱۵۰ عبور کند،‌ تعرفه ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: طرح ترافیک خبرنگاران طرح ترافیک پایتخت کارت بلیت خبرنگاران طرح ترافیک و کارت بلیت نظر گرفته شده وارد طرح ترافیک ورود به طرح او درباره سال آینده خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه و طی ۲ روز با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی ضبح پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر همین روز و داوطلبان گروه علوم تجربی هم روز جمعه به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه داوطلبان می‌توانند از نمره ۲ آزمون پارسال نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم صبح) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

تعداد داوطلبان در نوبت اول یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۱۵۲ نفر و در آزمون نوبت دوم بیش از ۹۵۰ هزار نفر است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز