Web Analytics Made Easy - Statcounter

درک رز در چالش مهارتی و دیمین لیلارد در مسابقه سه امتیازی آل استار 2020 حضور دارند.

طرفداری - پس از آنکه حضور چهار بازیکن در مسابقه اسلم دانک آل استار 2020 NBA قطعی شد، حالا اسامی نفرات حاضر در بخش‌های چالش مهارتی و رقابت سه امتیاز نیز مشخص شد.

در چالش مهارتی، برنده سال گذشته یعنی جیسون تیتوم امسال هم رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حضور قهرمانان سابق این بخش یعنی پاتریک بورلی، اسپنسر دینویدی و درک رز نیز به جذابیت چالش مهارتی خواهد افزود. این رقابت در تاریخ 15 فوریه در ورزشگاه یونایتد سنتر شهر شیکاگو انجام خواهد شد. فهرست کامل نفرات شرکت‌کننده در این رقابت شامل اسامی زیر می‌شود:

بم ادبایو (میامی هیت)، پاتریک بورلی (لس آنجلس کلیپرز)، اسپنسر دینویدی (بروکلین نتس)، کریس میدلتون (میلواکی باکس)، درک رز (دیترویت پیستونز)، دومانتاس سابونیس (ایندیانا)، پاسکال سیاکم (تورنتو رپترز) و جیسون تیتوم (بوستون سلتیکس).

اما در رقابت پرتاب سه امتیازی، بازیکنانی مثل مدافع عنوان یعنی جو هریس، دیمین لیلارد، ستاره این روزها لیگ و همچنین تری یانگ تنور رقابت را داغ خواهند کرد. رقابت سه امتیازی نیز در همان شب چالش مهارتی برگزار خواهد شد. بازیکنان این قسمت از هفته آل استار 2020 عبارت‌اند از:

دیویس برتنز (واشنگتن ویزارد)، دوانته گراهام (شارلوت هورنتس)، جو هریس (بروکلین نتس)، بادی هیلد (ساکرامنتو کینگز)، زک لوین (شیکاگو بولز)، دیمین لیلارد (پورتلند تریل بلیزرز)، دانکن رابینسون (میامی هیت) و تری یانگ (آتلانتا هاکس).

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چالش مهارتی دیمین لیلارد آل استار 2020 سه امتیازی رقابت سه درک رز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت