Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@20:23:29 GMT

توجه ویژه شهرداری تهران به ایثارگران

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۱۳۴۴

توجه ویژه شهرداری تهران به ایثارگران

رضا جلالی در مراسم همرزم با شقایق ویژه رزمندگان شاغل در شهرداری تهران که صبح سه‌شنبه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه هزار و ۹۴۰ رزمنده در این برنامه حضور دارند، اظهار داشت: امروز همه ما چله دوم انقلاب را در کنار یکدیگر شروع کردیم و تجدید میثاقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی خلاصه اخلاص تقوا و وفاداری بود، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معجون امنیت را برای پنج قاره دنیا به ارمغان آورد. آمریکا و اروپا مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند چرا که او توانست داعش را شکست دهد.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران عنوان کرد: سردار سلیمانی را باید مالک اشتر زمانه دانست؛ شهادت سردار سلیمانی جبهه نوری از زمین تا آسمان احیا کرد.

وی درمورد جذب فرزندان رزمندگان جانباز بالای ۲۵ درصد گفت: قوانین خوبی در این راستا وجود دارد، اما متاسفانه اجرایی نشده است و امیدوارم با همراهی نهاد‌های متولی قوانین جذب فرزندان ایثارگران و رزمندگان اجرایی شود.

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران بیان کرد: در جلسات شورای عالی فرهنگ مقاومت که با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود بار‌ها بر موضوع ترویج فرهنگ مقاومت تاکید می‌شد.

جلالی افزود: مسوولین شهرداری موظف اند به رزمندگان خدمات ارائه دهند و نباید در این راستا غفلت بورزیم. همچنین، ۳۲۵ کتاب در ۳۲۵ محله در حوزه آشنایی با شهدا توزیع می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است

حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: قطعا اولویت اول شهر آراستگی و نظافت آن است. امروز گزارش مفصلی از اقدامات معاونت خدمات شهری در حوزه استقبال از بهار و همچنین رویداد‌های ملی و مذهبی از بعد از دهه فجر وجود داشته به همراه عملکرد در حوزه بارش برف و باران در صحن شورا ارائه شد.

وی افزود: در این مدت در حوزه نظافت شهر تلاش زیادی صورت گرفته؛ اما شاید نتیجه با تلاش‌های انجام شده برابر نبوده؛ لذا آسیب‌شناسی صورت گرفت و اشکالات احصا شد. طرح جامع پسماند پیگیری و نهایتا ابلاغ شد، فهرست بهای پیمانکاران مورد بازنگری قرار گرفت و در نهایت پس از تصویب به مناطق ابلاغ شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: در حوزه قرارداد‌ها باید تغییر رویکردی داده می‌شد که براساس آن از ۱۵۰ قرارداد در مناطق به ۱۴ قرارداد منطقه‌ای بر اساس طرح جامع رسیدیم. به این ترتیب در مرحله عبور از مشکلات قرار گرفته‌ایم و همانطور که از گزارش‌های سامانه ۱۳۷ مبنی بر کاهش نارضایتی‌ها برمی‌آید وضعیت رو به بهبود است. شاخص‌های نظارتی در قرارداد‌های جدید مورد توجه ویژه قرار گرفته که عملکرد دقیق‌تر را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری در مرحله عبور به سمت مسیر مناسب در حوزه نظافت شهر است، افزود: اعضای شورای شهر نیز در صحن اعلام کرده‌اند که مخازن زباله در حال حاضر به صورت مرتب تخلیه و نظافت می‌شود؛ البته ممکن است در حال حاضر همه جای شهر این موضوع به صورت یکسان نشده باشد، اما آموزش پیمانکاران را تقویت خواهیم کرد تا بتوانیم به حد قابل قبول برسانیم.

نظری تاکید کرد: نگهداشت شهر چند مولفه دارد و موضوعات مختلفی از جمله تمیزی، روفت و رو و المان‌های شهر را شامل می‌شود. مثلا در حوزه المان‌های شهر با فرسوده شدن آنها نیاز به تعویض وجود دارد که در چندین سال گذشته با توجه به عدم صرف هزینه در این حوزه شاهد یک عقب‌ماندگی هستیم که باید جبران شود؛ البته در حوزه فضای سبز نمره قابل قبولی داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به سوالی درخصوص جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و همچنین موضوع حضور سگ‌ها در بوستان‌های تهران با تأکید بر اینکه ورود حیوانات به بوستان‌های شهر تهران ممنوع است، افزود: چندین بار این موضوع را اعلام کرده‌ایم که آوردن حیوانات اهلی در بوستان‌های تهران و فضای سبز عمومی به دلیل حضور خانواده‌ها، کودکان و احتمال آلوده شدن این فضا‌ها ممنوع است.

وی افزود: اکثر بوستان‌های ما تابلو‌هایی مربوط به این ممنوعیت را دارد و اگر ضعفی وجود دارد باید تقویت شود. در بسیاری از کشور‌های دنیا این موضوع وجود دارد؛ لذا شهروندان خودشان باید در این حوزه همکاری و همراهی داشته باشند. در جایی که نگهبان وجود دارد قطعا این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد. در مورد سگ‌های بلاصاحب نیز براساس بخشنامه وزارت کشور عمل می‌کنیم.

نظری تاکید کرد: در مورد موش نیز طبق دستورالعملی که تهیه شده در قراردادی که با پیمانکاران داریم مبارزه با حیوانات موذی مورد توجه قرار گرفته و پیمانکاران باید نسبت به این موضوع عمل کنند. نظارت بر آنها برای جلوگیری از کوتاهی‌ها اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: گروهی برای مبارزه با موش‌ها از طریق استفاده از نوعی خوراک گیاهی به جای سم اقدام کرده‌اند که این موضوع در یک دوره جواب داد؛ اما با توجه به اینکه موش حیوان ویژه‌ای است و عکس‌العمل‌های مختلفی دارد در دوره بعدی این اقدام جواب نداد و موش‌ها خود را نسبت به این خوراک گیاهی مصون کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل