Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر یکی از مقاصد اصلی سفر به مرکز استان اردبیل است که همه ساله هزاران گردشگر به آن سفر می‌کنند.

او افزود: در سال‌های گذشته تاسیسات گردشگری متعددی در این منطقه اجرا شده و به منظور ساماندهی ساخت و سازها متناسب با نیاز گردشگران مطالعه و تصویب طرح جامع در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان داشت: در قالب این طرح تمامی رویدادها، ساخت و سازها و برنامه‌های اجرا شده متناسب با طرح جامع بوده و در عین حال محیط زیست و جاذبه‌های طبیعی منطقه نمونه حفظ و صیانت می‌شود.

فلاحی ادامه داد: این منطقه همه ساله میزبان بزرگ‌ترین رویداد گردشگری غذا در استان اردبیل است و سالانه جشنواره آش و غذاهای سنتی در این منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی گردشگران استان اردبیل طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخلف زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر

محمود قلی‌زاده گفت: بعد از گشت‌زنی و کنترل مسئول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام‌های لازم و بررسی مختصات محل اجرا، زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر کشف شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در سطح استان را دارد، با سوء استفاده موقعیت خود و آشنایی به محل، اقدام به فروش سه قطعه زمین به متراژ‌های ۱۸۵ متر و ۲۰۰ متر و ۱۲۰ متر کرده بود.

به گفته او، مستندات نشان می‌دهد که افرادی که این زمین‌ها را خریدند، کاملاً از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع هستند که موضوع در اسرع وقت تشکیل پرونده شده و به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

قلی‌زاده تصریح کرد: همه افرادی که زمین‌های مشکوکی بدون استعلام از منابع طبیعی و اطمینان از غیر ملی بودن اراضی خریداری کردند، ضرورت دارد جهت اطلاع از وضعیت زمین مورد معامله برای استعلامات لازم مراجعه کنند.

او از دوست‌داران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی، مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ بصورت شبانه‌روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • محافل قرآنی با ۲۰۰ سال قدمت در جنوبی‌ترین منطقه استان اردبیل
  • کشف زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • کشف تخلف زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر
  • قرآن جامع‌ترین منبع پاسخگویی به نیاز بشریت است
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • رشد مصرف بنزین در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه اردبیل
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال