Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد مستضعفان نقش تاثیر گذاری در توسعه گلستان دارداستاندار گلستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب در استان اظهار کرد : اگرچه مشکلات و دغدغه هایی در استان وجود دارد اما بنیاد مستضعفان نقش تاثیر گذاری در توسعه گلستان داشته و دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در مراسم واگذاری ۷هزار فقره اسناد املاک علوی با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تصریح کرد: در زمینه واگذاری زمین های بنیاد علوی رییس بنیاد مستضعفان به استان اختیارات لازم را تفویض کرده و تسریع در روند واگذاری به عزم و همت استان بستگی دارد که امیدواریم هرچه زودتر تمامی این اسناد به مردم اعطا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان با اشاره به نقش بنیاد در سیل, یادآور شد: بنیاد مستضعفان با اعطای ۵۴ هزار تن سیمان رایگان نقش تاثیرگذاری در ساخت و بهسازی تک تک خانه های سیلزدگان داشت که شایسته تقدیر است.

حق شناس با اشاره به اهمیت این اسناد در گلستان گفت: این استان نقش کم نظیری در تامین امنیت غذایی ایرانیان دارد و واگذاری این اسناد به کشاورزان می تواند مشکلات آنان را در دریافت تسهیلات بانکی مرتفع سازد.

وی گفت :با همکاری رییس بنیاد مستضعفان مقرر گردید این بنیاد حمایت ویژه ای در مسیر توسعه مراوه تپه داشته باشد و بتوانیم شاهد پیشرفت این شهرستان باشیم.

استاندار گلستان گفت: سهم ۷۰ درصدی گلستان در واگذاری ۷ هزار سند املاک علوی در استان نشان دهنده عمق ظلم رژیم پهلوی به مردم مظلوم دارد.

وی خاطر نشان کرد:همکاری بنیاد در ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه تپه شایسته تقدیر است و امیدواریم هرچه سریعتر این مرکز در اختیار مردم قرار گیرد.

لازم به ذکر است در این مراسم ۷ هزار فقره اسناد املاک علوی در استانهای گیلان، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی همزمان با ایام دهه فجر و با حضور مهندس سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی واگذار شد که  ۴۸۵۰ هزار  فقره آن متعلق به مردم گلستان است.

گفتنی است از تعداد 4 هزار و 850 اسناد علوی یک‌هزار و 500 سند مربوط به اراضی کشاورزی به مساحت 21 میلیون مترمربع و 3 هزار و 350 سند مسکونی به مساحت یک میلیون و 331 هزار و 820 مترمربع است و ارزش ریالی این اسناد در مجموع 2 هزار و 398 میلیارد و 269 میلیون ریال است که به صورت رایگان به مردم اهدا می‌شود.

در پایان این مراسم تعدادی از این اسناد بصورت نمادین با حضور رییس بنیاد مستضعفان, نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مالکین اهدا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان رییس بنیاد مستضعفان استاندار گلستان املاک علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار کرد: در راستای توسعه و آبادانی روستاها، معابر ۱۸ روستای شهرستان ایجرود به مساحت ۶۲۷۴۴ مترمربع با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی شده است.

رضا خواجه‌ای در گفت‎وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: از تعداد ۷۵ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان تاکنون در ۴۵ روستا طرح هادی اجرا شده است که معادل ۶۰ درصد روستاهای شهرستان است.

وی با بیان اینکه، اجرای طرح هادی نقش زیربنایی و بنیادی در توسعه همه‌جانبه مناطق روستایی دارد، افزود: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، توان‌های بالقوه فرهنگی، تاریخی و اجتماعی نواحی روستایی، باید به تقویت بنیان‌های اقتصادی مناطق روستایی توجه ویژه کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد: هدف از اجرای طرح هادی روستایی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و ارائه خدمات محیط زیستی و عمومی بوده است.

خواجه‌ای با تاکید بر اینکه با توجه به ضرورت گسترش روستاها برای رفاه حال روستاییان و جلوگیری از مهاجرت جوانان روستایی اهمیت اجرای طرح هادی هر روز بیشتر روشن می‌شود، تصریح کرد: ساختار کالبدی روستاها که در طول زمان و بنا بر مقتضیات گوناگون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته‌اند با اجرای طرح هادی روستایی و احداث ساخت‌وسازهای جدید، خانه‌های بادوام، تعریض معابر، ایجاد پارک و فضای سبز، ایجاد کاربری‌های مورد نیاز از قبیل آموزشی، درمانی، نظامی و انتظامی متحول و سبب رونق نسبی و افزایش حس امنیت در روستاییان شده است.

وی گفت: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این راستا، توانسته است با فراهم‌سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی، در زیباسازی روستاهای شهرستان ایجرود نیز نقش بسیار مهمی داشته باشد.

کد خبر 747182

دیگر خبرها

  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • تاثیر تحولات جامعه بر میزان توسعه کشور
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است