Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجمین روز دهه فجر پروژه های شهرستان نجف آباد با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در مراسمی با حضور استاندار اصفهان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و جمعی از مدیران استان پست فشار قوی و شرکت بین المللی پترو پالایش آگاه پریسان در شهرک صنعتی علویجه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان نجف آباد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: پست فشار قوی شهرک صنعتی علویجه، علاوه بر تأمین برق متقاضیان جدید در شهرک صنعتی علویجه، برق رسانی و پایداری جریان برق در شبکه برق شمال غرب اصفهان را به ارمغان خواهد آورد.

وی ادامه داد: همچنین با افتتاح شرکت بین المللی پترو پالایش آگاه پریسان با سرمایه گذاری ثابت ۷۵ میلیارد ریال و سرمایه در گردش ۵۰ میلیارد ریال و برای۱۰ نفر به صورت مستقیم و  ۴۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی می شود.

رضایی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود با آغاز به کار آن و شروع صادرات محصولات این کارخانه، یک و نیم میلیون دلار برای استان ارزآوری داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداراصفهان فجر 98 شهرک صنعتی علویجه شهرستان نجف آباد استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم بعد از ظهر چهارشنبه در نخستین برنامه سفر دو روزه خود به استان سمنان با حضور در شهرک صنعتی ایوانکی، یک کارخانه را افتتاح کرد.

این کارخانه در زمینه منسوجات و پارچه فعالیت دارد و با آورده شخصی و تسهیلات بانکی راه اندازی شده است. دومین برنامه سفر وزیر صمت در استان سمنان اما افتتاح کارخانه تولید باطری در شهرک صنعتی فجر گرمسار است.

قرار است بعد از افتتاح کارخانه باطری سازی گرمسار، وزیر صمت از دو طرح اقتصادی دیگر در شهرستان گرمسار بازدید کرده و سپس به سمت سمنان حرکت کند.

فردا با حضور رئیس جمهور رسماً سفر استانی دوم کابینه سیزدهم به استان سمنان آغاز خواهد شد و در مهمترین برنامه‌ها شاهد افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی و همچنین برگزاری جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد صنعتی خواهیم بود.

وزیر صنعت معدن و تجارت لحظاتی دیگر از از شرکت پترو پالایش در گرمسار بازدید خواهد کرد. این آخرین برنامه علی آبادی در شهرستان گرمسار است.

کد خبر 6080684

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد