Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@16:16:36 GMT

تقابل مربیان ملی در لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۲۵۸۳

تقابل مربیان ملی در لیگ برتر بسکتبال

هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال فردا (پنجشنبه) با ۴ مسابقه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار پتروشیمی میزبان شهرداری گرگان است. پتروشیمی که در دیدار رفت برابر حریف مدعی خود باخته پس از شکست برابر نفت آبادان در مسابقه قبلی میزبان این مسابقه حساس است.

تقابل ۲ تیم مدعی این فصل حساسیت بسیار بالایی دارد و از طرفی تقابل مربیان تیم ملی نیز حساسیت این رقابت را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری گرگان با هدایت «مهران شاهین‌طبع» به دنبال قهرمانی است و پتروشیمی نیز با هدایت «فرزاد کوهیان» در لیگ حضور دارد که هر ۲ نفر در کادر فنی تیم ملی حضور دارند.

در دیگر مسابقه حساس این هفته شیمیدر قم میزبان نفت آبادان است. این مسابقه نیز حساسیت بسیار بالایی دارد. نفت آبادان در دیدار قبلی خود توانست پتروشیمی را مغلوب کند و حالا در مسابقه حساس دیگرش باید در قم برابر شیمیدر به میدان برود.

در ۲  دیدار دیگر هفته بیست و پنجم مس کرمان میزبان نیروی زمینی تهران است و رعد پدافند در شهرکرد برابر شورا و شهرداری قزوین بازی می‌کند.

دیدارهای ۲ تیم تهرانی مهرام به دلیل همزمانی با شهرآورد پایتخت لغو شده و جمعه خواهد شد. براین اساس روز جمعه مهرام میزبان آویژه صنعت مشهد است و اکسون در خانه برابر ذوب آهن دیدار می‌کند.

برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال به  این شرح است:

پنجشنبه ۱۷ بهمن:

پتروشیمی - شهرداری گرگان

شیمیدر قم - نفت آبادان

رعد پدافند - شورا و شهرداری قزوین

مس کرمان - نیروی زمینی

جمعه ۱۸ بهمن:

مهرام - آویژه صنعت

اکسون - ذوب آهن

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال نفت آبادان تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال نفت آبادان تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال نفت آبادان تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر لیگ برتر بسکتبال هفته بیست و پنجم شهرداری گرگان مسابقه حساس نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت

اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر صنعت نفت آبادان را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت است.

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال