Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رقابت های اروپایی است و رکوردهایی به ثبت رسانیده که شکستن آن ها کار ساده ای نیست، اما اکنون وی در پی ثبت رکورد جدیدی به نام خود است.

طرفداری- در تاریخ 5 فوریه 1985 پسری در پرتغال به دنیا آمد که بعدها رکورددار گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا شد. کریستیانو رونالدو امروز سی و پنجمین تولد خود را جشن می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت یوفا، کریستیانو رونالدو که رکوردهای زیادی در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسانیده، اکنون می تواند رکورد جدیدی در این رقابت ها به نام خود ثبت کند. اولین چالش رونالدو می تواند گلزنی در مرحله حذفی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا باشد تا وی را به پنجاهمین بازیکن 35+ سال بدل کند که موفق به گلزنی در این رقابت ها (فصل 1992/93 به بعد) می شود.

اما بازیکنان 35+ سال در لیگ قهرمانان اروپا رکوردهای گلزنی فوق العاده ای از خود به جای نگذاشته اند که عبور از آن ها کار دشواری باشد. دیدیه دروگبا با به ثمر رساندن 5 گل بهترین گلزن از این منظر می باشد.

بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا پس از 35 سالگی نام بازیکن باشگاه ها تعداد گل دیدیه دروگبا گالاتاسارای، چلسی 5 لورن بلان منچستریونایتد 4 فیلیپو اینزاگی آث میلان 4 رایان گیگز منچستریونایتد 3 اولف کرشتن بایرلورکوزن 3

اما با احتساب جام باشگاه های اروپا، رونالدو کار دشوارتری پیش رو دارد. آلفردو دی استفانو موفق به ثبت 13 گل پس از 35 سالگی در جام باشگاه های اروپا شده، در حالیکه آمار فرانس پوشکاش 17 گل در 18 بازی بوده است.

در مسابقات لیگ اروپا هم بازیکنی حضور داشته که پس از 35 سالگی، گل های فراوانی در این مسابقات به ثبت رسانیده است. آریتز آدوریز پس از رسیدن به 35 سالگی در تاریخ 11 فوریه 2016 موفق شده 22 بار دروازه حریفان را بگشاید.

بهترین گلزنان لیگ اروپا پس از 35 سالگی نام بازیکن باشگاه ها تعداد گل آریتز آدوریز اتلتیک بیلبائو 22 مارکوس روزنبرگ مالمو 11 پاول هورواث پلژن 5 آندری آرشاوین کایرت آلما آتی 4 زلاتان ابراهیموویچ منچستریونایتد 4 گرتس کارلسونز ونتسپیلس، لیپایا 4 سیگورد روشفلت ترومسو 4 داوور ووگرینتس واراژدین 4

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو ثبت رسانیده پس از 35 سالگی باشگاه ها رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

گزیده ای از حرکات تماشایی و دریبل های زیبای بازیکنان مطرح دنیا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

دانلود (18.5MB)

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • اقدام خطرناک آقای بازیگر برای شکستن رکورد گینس (فیلم)
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • اقدام خطرناک آقای بازیگر برای شکستن رکورد گینس + فیلم
  • بازیکن مورد علاقه اندریک از میان رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ماشین فراری جدید و 130 میلیارد تومانی کریستیانو رونالدو / فیلم
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!