Web Analytics Made Easy - Statcounter

علم بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه واحدهای تولیدکننده پودر شوینده برای تأمین نیاز مردم در شب عید تدارک لازم را دیده اند، گفت: اکنون تولید پودر شوینده با افزایش ۲۰ درصدی مواجه است که به دلیل توجه به نیاز بازار داخلی در ایام پایانی سال، سیاست افزایش تولید در دستور کار قرار گرفته و مجموعه شرایط تولید نشان می‌دهد که مردم نیز نباید نگران کمبود مواد شوینده و بهداشتی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان شوینده افزود: نیاز داخلی مردم به پودر شوینده در ایام شب عید تأمین شده است و در انبارها موجود است؛ ضمن اینکه تولیدکنندگان بر روی افزایش تولید کار می‌کنند و هیچ کمبودی هم نداریم.

وی تصریح کرد: با تولیدکنندگان هم قرار گذاشتیم که هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته باشند و تا پایان فروردین ۹۹ هیچ تغییری پذیرفته شده نیست و کالا با تخفیف هم عرضه می‌شود.

علم بیگی خاطرنشان کرد: ارائه میزان تخفیف به مردم بستگی به نوع عملکرد فروشگاه‌های بزرگ دارد که چه تخفیف‌هایی به مردم بدهند؛ اما مهم این است که کمبودی وجود ندارد؛ اما تخفیف بستگی به فروش و قراردادهایی دارد که تولیدکنندگان با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌ها دارند؛ چراکه تخفیف برخی اوقات اینطور تعریف می‌شود که فروشگاه از سود خود می کاهد و گاهی هم در رقابت، از این قیمت تعریف شده بر روی کالا، به فروش یک محصول تخفیف می‌دهند تا مشتری‌های برندهای دیگر را بیاورند و انجمن دخالتی در آن ندارد.

وی در خصوص وضعیت تولید نیز گفت: در حال حاضر مشکلی نداریم و تغییرات اساسی هم نداریم. ضمن اینکه مواد اولیه تولید نیز که می‌خواستند گران شوند؛ با مقاومت انجمن مواجه شد که مواد اولیه نیز تولیدکننده مواد اولیه افزایش ندهیم. نهاده‌های تولید هم، هیچ تغییر قیمتی نداشته اند و قرار بر این شده که در شب عید، مشکل مواد اولیه نباشد. همه تولیدکنندگان هم تعهد کردند که کمبودی نباشد و نگرانی در این رابطه وجود ندارد و بیش از ۱۲۰ درصد پیش بینی تولید وجود دارد.

کد خبر 4844958 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: تنظیم بازار وزارت صنعت معدن و تجارت بازار شب عید هواوی شرکت هواوی موبایل صنعت خودروسازی گروه خودروسازی سایپا سفرهای نوروزی ایران کیش آموزش زبان خارجی طراحی نوروز جاذبه توریستی تپ سی پرداخت الکترونیک سیل سیستان و بلوچستان پودر شوینده مواد اولیه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت بیت‌کوین به بالای منطقه مقاومت ۶۶هزار دلاری صعود و تثبیت خود را آغاز کرد و اکنون به حرکت بعدی بالاتر از منطقه مقاومت ۶۷ هزار و۲۰۰ دلاری چشم دوخته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت بالای ۶۵ هزار و ۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. در نمودار ساعتی نیز خط روند صعودی مرتبط با پشتیبانی ۶۵هزار و ۹۰۰ دلار شکل می‌گیرد.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، اگر بیت‌کوین منطقه مقاومت ۶۷هزار و ۲۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند شتاب صعودی به دست آورد و اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۷هزار دلاری بالا برود، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۶هزار و ۲۰۰ دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۱ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱.۶۴ میلیارد دلار است که ۴.۶۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۱ میلیارد دلار است که ۷.۸۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۶.۷۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۹ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۶ هزار و ۶۴۵.۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۳۹ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۲۴۲.۷۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۴ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۶۰۵.۶۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۷۴ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۱۵۶.۵۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۷۲ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۴۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۰.۰۹ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۶۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۲ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۷۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۰.۱۳ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۵۰۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۰ درصد افزایش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • دستگاه بلوک زنی
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت