Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:43:51 GMT

روستای گردکوه مهریز دوستدار کتاب شناخته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۴۲۲۲

روستای گردکوه مهریز دوستدار کتاب شناخته شد

ایسنا/یزد روستای گردکوه مهریز به عنوان یکی از 10 روستای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور انتخاب و معرفی شد.

«سعید قریشی» رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه تصریح کرد: ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با رقابت 1419 روستا و منطقه عشایری از سراسر کشور برگزار شد و از میان 60 روستای راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره، 10 روستا و منطقه عشایری به عنوان روستاهای برگزیده و 10 روستا و منطقه عشایری به عنوان روستای شایسته تقدیر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که کتابخانه روستای گردکوه شهرستان مهریز با ارائه فعالیت‌های خلاقانه و تلاش در ترویج فرهنگ کتابخوانی در این روستا توانست از میان بیش از 1400 روستای کشور به عنوان یکی از روستای برگزیده این دوره جشنواره انتخاب شود، تصریح کرد: سال گذشته نیز روستای گردکوه به عنوان شایسته تقدیر این جشنواره دست یافت لذا پس از کسب این رتبه «علیرضا محسنی» مسئول کتابخانه روستای گردکوه با تلاش و همت مضاعف و ارائه برنامه‌های خلاق توانست در جشنواره امسال جزء 10 برگزیده اصلی در این جشنواره قرار بگیرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های مهریز در پایان گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره و تقدیر از برگزیدگان در روز نوزدهم بهمن در محل سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران با حضور اصحاب قلم و فرهنگ برگزار خواهد شد.

کتابخانه عمومی روستای گردکوه به همت خیر نیک اندیش حاج علی اکبر محبوبی، شورای اسلامی و دهیاری روستا و تجهیز و مدیریت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در دهه فجر سال 1396 به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون با 350 عضو فعال و 2500 نسخه کتاب به ارائه خدمات می پردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری روستاي دوستدار كتاب مهريز روستا و منطقه عشایری روستای گردکوه دوستدار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود

محمود حاجی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی فتح خون اثر شهید سید مرتضی آوینی با همکاری کتابخانه های عمومی و اهالی فرهنگ و ادب در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: مهلت شرکت در مسابقه از ۲۰ فروردین تا ۳۰ فروردین ماه و برای گروه سنی بالای ۱۵ سال است.

حاجی یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس www.samakpl.ir مراجعه کنند.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری این مسابقه در آشنایی نسل جوان با یکی از آثار فاخر سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی قدمی برداشته باشیم.

کد خبر 6078471

دیگر خبرها

  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • شهر کرج خواستگاه ترویج گل لاله در کشور شناخته شده است
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • بیش از ۱.۱ میلیون کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان ثبت امانت شد
  • ثبت امانت بیش از یک میلیون نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
  • تقویت بنیان‌های فرهنگی در شهرستان فرخ‌شهر