Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح ٣٠٠ پروژه ورزشی در دهه فجر سال جاری در سطح کشور اظهار داشت: ٦٠ تا ٧٠ درصد این پروژه ها شامل سالن های مشترک است که فضای ورزشی جدیدی را برای بانوان نیز رقم می زند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهین فرهادی زاد که  در نشست تخصصی  با روسا و نواب رییس هیأت های ورزشی استان زنجان سخن می گفت، با تاکید بر نقش بانوان به عنوان محور خانواده اظهار داشت : اگر چه  تمرکز اصلی زنان باید بر  استحکام خانواده  باشد اما باید با توجه به تخصص بانوان توانمند،  فضای کاری در بخشهای مدیریتی و تصمیم سازی برای انها مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اهمیت سلامت بانوان و پژوهش در این ارتباط را مورد توجه قرار داد و گفت : باتوجه به نگاه ویژه ی وزارت ورزش و جوانان ، اعتبار لازم در راستای موارد پزشکی، غربالگری و همچنین اصلاح ساختار قامتی بانوان  در کشور در دست بررسی است. 

معاون توسعه ورزش بانوان در بخش دیگری از سخنانش توضیحاتی را در خصوص برنامه های توسعه ای وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با زیر ساختها با هدف عمومی سازی ورزش ارائه کرد.

او  افتتاح ٣٠٠ پروژه ورزشی در دهه فجر سال جاری در سطح کشور را مورد توجه قرار داد و  اظهار داشت: ٦٠ تا ٧٠ درصد این پروژه ها شامل سالن های مشترک است که فضای ورزشی جدیدی را برای بانوان نیز رقم می زند.

فرهادی زاد با بیان اینکه اهم توجه ما در ورزش باید به بخش همگانی و در نهایت کنترل و ایجاد سلامتی در جامعه باشد، گفت :جشنواره ها و همایش های پیاده روی و ... می تواند فرهنگ سازی مطلوبی در ورزش همگانی ایجاد کند.

معاون توسعه ورزش بانوان ورزات ورزش و جوانان با بیان این که ممکن است در برخی موارد سالن هایی داشته باشیم که امکان تجهیز کردن ورزشی برای بانوان داشته باشد، اظهار داشت: در این مورد نیز می توانیم به هیأت های ورزشی در تجهیز اماکن کمک کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش بانوان مهین فرهادی زاد وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش بانوان برای بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است

نجمه کمالی مشاور اموز زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست کشور در نشست مدیران ارشد سازمان حفاظت محیط زیست در شیراز که با حضور علی سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با بیان اینکه توجه به جایگاه بانوان در دولت سیزدهم افزایش یافته است اظهار کرد: محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است، توسعه آموزش و توان افزایی بانوان در محیط زیست کاملا مشهود است.

 او بیان کرد: ۳۰ درصد از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست را زنان تشکیل می‌دهند و هم اکنون ۲۴۵ بانو در پست‌های مدیریتی مشغول خدمت هستند.

او افزود: افزایش سهم بانوان در مدیریت محیط زیست کشور یکی از راهبرد‌های اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است.

مشاور اموز زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: انسجام، شبکه سازی و تقویت نشاط درون سازمانی، تعامل و ارتباط موثر با کارکنان ستاد و ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها، استفاده از ظرفیت زنان به ویژه خانواده‌ها به عنوان مهم‌ترین بنیان اجتماعی در گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست، تقویت شکوه مادری و جوانی جمعیت، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اعتلا و گسترش فرهنگ و تقویت باور‌های دینی در حوزه خانواده از جمله مهم‌ترین اهدافی است که در این سازمان دنبال شده است.

کمالی همچنین اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست در جهت اجرای بند ح تبصره ۹ قانون بودجه و حمایت از بانوان را تشریح کرد و افزود: با اجرای رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه، حمایت از فرزند آوری، آموزش و مشاوره در حوزه خانواده، اجرای برنامه‌های حوزه زنان و خانواده، برگزاری کارگاه‌ها و برنامه‌های تخصصی در حوزه همسرداری، کار، خانواده، تعلیم و تربیت فرزند، ارتباط موثر والدین و فرزندان و برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی و برقراری تعادل و توازن بین کار و زندگی برای ارتقای جایگاه زنان و حمایت از آنان تلاش شده است.

مشاور اموز زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست کشور همچنین با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به قشر زنان، ادامه داد: اجرای کامل قانون جوانی جمعیت در ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها، تعامل و همکاران با مادران دارای فرزند زیر ۲ سال برای استفاده از ظرفیت دورکاری، برگزاری دوره‌های آموزش تحکیم خانواده در ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها، استفاده از ظرفیت بانوان متخصص در پست‌های مدیریتی، همکاری در برگزاری و اجرای برنامه‌های کارگروه محیط زیست و خانواده رویداد ملی خانواده و فرهنگی عامه و ارسال به موقع گزارشات اجرای مصوبه شوارای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و تشویق کارکنان از جمله انتظارات بانوان است.

کمالی همچنین خواستار تعامل و همراهی با مادران دارای فرزند زیر ۶ سال و موافقت با مرخصی آنان، حضور و عضویت مشاور امور زنان و خانواده اداره کل در جلسات شورای معاونین استان‌ها، تهیه لباس همسان برای بانوان به منظور آراستگی و حفظ عفاف و حجاب در ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها و راه اندازی اتاق مادر و کودک در جهت ماده ۲۲ قانون جوانی جمعیت و همچنین همکاری با اداره کل امور زنان و خانواده استانداری برای معرفی بانوی تاثیر گذار در حوزه محیط زیست شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان