Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرپرستی شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی سیستان و بلوچستان همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور رییس کل بیمه مرکزی ایران، مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی، مدیرعامل ستاد دیه و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در زاهدان به بهره‌برداری رسید

مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور در این مراسم با بیان اینکه تحول بنیادی از سال گذشته در این صندوق ایجاد شده است، اظهار داشت: حمایت های سریع و به موقع از گروه‌های هدف از مهمترین برنامه های اجرایی شده این نهاد است به طوری که خسارات در مدت زمان یک هفته ای پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جباری با بیان اینکه جلوگیری از زندانی شدن عوامل حوادث رانندگی در اولویت است، گفت: با اقدامات انجام شده تعداد زندانیان حوادث رانندگی از بیش از ۲۵ هزار زندانی هم اینک به بیش از ۲۰۰ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت پوشش بیمه ای بیان کرد: به منظور کاهش مشکلات این حوزه فرهنگ سازی دریافت بیمه نامه شخص ثالث در سیستان و بلوچستان بسیاری ضروری است.

مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار نفر در حوادث رانندگی کشور جان خود را از دست داده، ۳۶ هزار نفر مصدوم و ۳۰ هزار نفر نیز معلول شدند.

او افزود: هزار و ۷۴ نفر از مجموع کشته شدگان حوادث رانندگی سال گذشته متعلق به سیستان و بلوچستان است که این آمار استان را در رتبه ۶ کشوری قرار داده است.

جباری افزود: با توجه به اینکه علت ۸۰ درصد حوادث رانندگی عامل انسانی است بایستی با فرهنگ سازی به کاهش آمار حوادث کمک کرد.

او ادامه داد: سال گذشته ۱۳۰ هزار میلیارد ریال خسارت از سوی این صندوق در کشور پرداخت شد که رقم قابل توجه ای را تشکیل می دهد.

مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور اعمال بیشتر قوانین از سوی پلیس، تجهیز بیشتر پلیس، افزایش کنترل‌های هوشمند و گسترش بیمه نامه شخص ثالث را از مهمترین نیازهای کشور دانست.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر صندوق تامین خسارت سیستان و بلوچستان حوادث رانندگی سال گذشته هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ملک زاده درارتباط با شبکه خبر گفت: در ده شهرستان استان یزد بارش‌ها رگباری و بهاری را شاهد بوده ایم که عمده بارش‌ها در ارتفاعات مرکز استان و شهرستان بهاباد رخ داده است. 
وی ادامه داد: بارش‌ها و ورود رواناب در شش محور یزد-طبس، یزد –دربید، یزد- خضرآباد، اردکان –هامانه، بهاباد-بنستان، ببروئیه –ده جمال موجب شد تا برای حفظ ایمنی شهروندان مسدودی مسیر اعلام شود تا رواناب‌ها فروکش کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تغییر اقلیم وبارش‌های فرا نرمال را در استان یزد داشته ایم، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیزاین بارش‌ها و سیلابی شدن مسیر بالغ بر شش هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی، مسکونی و راه‌ها خسارت وارد کرد.
ملک زاده ادامه داد: در سالجاری نیز براساس آموزش‌ها و تدابیر لازم آمادگی دستگاه‌ها را داشته ا یم که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی خسارت‌ها بسیار کمتر شده وتاکنون نیز بیشترین بارش‌ها مربوط به تفت با ۵۹ میلیمتر و رودخانه فصلی این شهرستان با دبی ۷۰ متر برثانیه حجم عبور رواناب داشت و این حجم عبور آب پدیده شگفتی است که به خوبی مدیریت شد. 
وی افزود: دوهزار سازه آبی -خاکی برای حفاظت ایمنی شهر‌ها و بخشی برای تقویت قنوات و آبرسانی ایجاد شده است والبته در برخی محور‌ها شاهد واژگونی خودرو‌ها بوده ایم که با امدادرسانی سریع، خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه نداشته ایم. 
مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به تداوم فعالیت این سامانه تا فردا گفت: بیش از ۴۹۰ تیم امدادی و خدماتی در دستگاه‌های مختلف سازماندهی شده اند که گروه‌های جهادی نیز هم در کنار این تیم‌ها در حال آماده باش و خدمت رسانی به همشهریان هستند.

دیگر خبرها

  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان