Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پاسگاه محیط بانی تالاب بیشه دالان بروجرد با بیان اینکه امروز وضعیت ایران با گذشته اصلاً قابل قیاس نیست، افزود: تمام وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گذشته را دیده ایم و پروردگار را شاکریم که در زمان حال و انقلاب اسلامی هستیم، شاید کاستی‌هایی باشد ولی با وحدت، اتحاد و تلاش مسئولان این کم و کاستی‌ها رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از نعمت‌هایی که خدا در این زمان به ما داده تحصیل برای همه اقشار جامعه در دانشگاه است، زمانی تنها عده‌ای خاص درس می‌خواندند اما امروز به برکت انقلاب همه به راحتی می‌توانند وارد دانشگاه شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: امروز خیلی از مدیران و مسئولان ما از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند که مسئولیت‌های سنگینی هم به عهده دارند؛ این ارمغان انقلاب برای کشور ما است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: خوشبختانه پیشرفت‌های زیادی هم داشته ایم البته همه می‌گویند پیشرفت یک مقوله کلی است و کل دنیا در این مسیر افتاده است ولی من می گویم با شرایط ما و این همه تحریم و جنگ توانسته ایم قدرت برتر در منطقه باشیم.

وی افزود: کشوری هستیم که ۱۷۰۰۰ هزار شهید ترور داشته ایم آن هم به جرم انقلابی بودن و ۷۲ نفر در حزب جمهوری شهید شدند، نخبگان و رئیس جمهور وقت ایران را کشتند، هشت سال جنگ ناجوانمردانه و نابرابر را داشتیم ولی توانستیم با سربلندی این مسائل را پشت سربگذاریم.

امام جمعه بروجرد بیان داشت: توانستیم در مقابل ابرقدرت‌های دنیا بایستیم، آن هم با ایمان به خدا و رهنمودهای رهبر انقلاب، که به لطف پروردگار به نقطه‌ای از قدرت در منطقه رسیده ایم که ابرقدرت جهان را منفعل و ذلیل کرده ایم.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: نمی‌گوییم مشکل نداریم، مشکل هست و انتظار داریم مسئولین برای رفع این مشکلات قدم بردارند، هرچند همیشه درخدمت مردم بوده و پشتیبان آنها هستند.

کد خبر 4845506

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد بروجرد دهه فجر بوشهر انتخابات 98 شیراز بارش برف ایلام قزوین شهرکرد ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار مسوول و فرماندهان بسیج ادارات استان قم، اظهار کرد: خروجی این مجموعه، خدمت به مردم و در راستای انقلاب شکوهمند اسلامی ماست.

وی افزود: جامعه امروز اگر بخواهد در مقابل دشمنان کینه‌توز ما مقاومت کند و توطئه‌های آنان را خنثی سازد، علاوه بر کارکردهایی که مسوولین باید داشته باشند اعم از حل مشکلات اقتصادی، اداری و فرهنگی، باید همدلی و همراهی نسبت به یکدیگر داشته باشند تا این فضای خیرخواهانه، دل‌ها را به هم نزدیک کند و در نهایت موجب گره گشایی از کار خود مردم شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: معتقدم بخش قابل توجهی از مسائلی که جامعه با آن درگیر است علاوه بر مسائل اقتصادی و ارزش‌های فرهنگی راجع به مشکلات مردم در مراجعه به ادارات است. عملکرد ادارات در پاسخگویی و حل مشکلات مردم می‌تواند بخش قابل توجهی از رضایت‌مندی یا نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی ضمن یادآوری شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، خطاب به مسئولین ادارات خاطرنشان کرد: با عزمی آهنین تصمیم بگیرید که گره‌گشای مشکلات مردم باشید و با روی گشاده با ارباب رجوع برخورد مناسب داشته باشید.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موفقیت عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که سبب موفقیت فرزندان این مرز و بوم در پاسخ به رژیم صهیونیستی شد که با استراتژی پیچیده‌ای نیز همراه بود، در شرایط رفاه رقم نخورد. باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم که چنین توانمندی را برای کشور به وجود آورده است.

دشمن در تلاش است میان مردم و نظام شکاف ایجاد کند

وی خطاب به مسوولین افزود: در این شرایط که دشمن در تلاش است با سوء استفاده از مسائل مختلف میان مردم و نظام فاصله و شکاف ایجاد کند، باید تلاش کنید تا با راه انداختن کار مردم، رضایتمندی عمومی را افزایش دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: راه انداختن کار مردم به معنای انجام کارهای خلاف قانون نیست؛ بلکه اجرای قانون، تلاش در جهت کوتاه کردن بوروکراسی اداری، راهنمایی درست و برخورد مناسب از جمله مصادیق راه انداختن کار مردم در ادارات هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام رضا (علیه السلام) پرداخت و بیان داشت: از حضرت در خصوص بهترین بندگان خدا سؤال شد. حضرت در جواب چند ویژگی را ذکر کردند «اَلَّذینَ اِذا اَحْسَنُوا اسْتَبْشَرُوا» یعنی کسانی که اگر کار خوبی انجام دهند، احساس نشاط و شادابی می‌کنند «وَ اِذا اَساؤُوا اسْتَغْفَرُوا» و اگر کار ناشایستی از آن‌ها سر بزند، به سرعت در خانه خدا می‌روند و استغفار می‌کنند «وَ اِذا اُعْطُوا شَکَرُوا» و هر گاه چیزی به آنان داده شود، شکر می‌کنند لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم «وَ اِذَا ابْتَلَوْا صَبَرُوا» و وقتی مشکلی پیش آید، صبر می‌کنند «وَ اِذا غَضِبُوا عَفَوا» و در زمان خشم می‌بخشند.

در ابتدای این جلسه، سردار سید جواد هاشمی، مسوول بسیج ادارات استان قم، گزارش مختصری از اقدامات این نهاد ارائه کرد.

کد خبر 6079895

دیگر خبرها

  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج قدرت آفندی و پدافندی هستند
  • ارتش در مقابل رژیم بعثی و همچنین گروهک‌ها ضدانقلاب ایستاد و خوش درخشید
  • مسوولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند