Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:42:41 GMT

توسعه کتابخانه شهید رجایی اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۴۷۹۹

توسعه کتابخانه شهید رجایی اسدآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در این آیین افتتاح این کتابخانه محمودرضا عراقی، معاون عمرانی استانداری همدان گفت: در سال ۹۴ شهرداری اسدآباد ۱۳۵ متر مربع زمین در پشت کتابخانه عمومی قدیمی در اختیار اداره کتابخانه‌ها قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از سال ۹۷ بهسازی و گسترش فضای کتابخانه آغاز شد و بیش از ۲۷۰ متر زیربنا به کتابخانه در دو طبقه افزوده شد و در حال حاضر به طور همزمان به آقایان و بانوان خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تأکید کرد: علاوه بر ۲۷۰ متر مربع فضای جدید افزوده شده، ۴۰۰ متر مربع از فضای ساختمان قدیمی نیز بهسازی شده است.

زارعی تأکید کرد: در حال حاضر کتابخانه عمومی شهید رجایی با ۶۷۰ متر مربع فضای کتابخانه‌ای در اختیار اعضا و مردم این شهرستان قرار دارد.

او ادامه داد: در کتابخانه عمومی شهید رجایی، بخش کودک، بخش نشریات و مرجع به طور جداگانه دیده شده است و مردم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی شهید رجایی به پایگاه اینترنتی نورمگز نیز دسترسی دارد گفت: به زودی نیز به پایگاه دیگر فارسی در صورت امکان به این کتابخانه افزوده خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه ۱۵۰ نفر به صورت همزمان می‌توانند از سالن‌های مطالعه استفاده کنند گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نسخه کتاب، اشتراک ۸۷ نسخه روزنامه و مجله در اختیار اعضای کتابخانه عمومی شهید رجایی قرار دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح های دهه فجر دهه فجر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان کتابخانه عمومی شهید رجایی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش، از آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح شهر ، عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عملیات عمرانی همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی به سمت بلوار مدرس غربی یکی از مجموعه خدمات برنامه ریزی شده در سال جاری است که هم اکنون در دست اقدام می باشد.
مجموعه عملیات عمرانی با هدف تامین نیازمندیهای شهر و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان انجام میپذیرد.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898444

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش