Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@08:34:11 GMT

تمجید پیشکسوت سرخ ها از پرسپولیس گل محمدی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۵۰۶۰

ناصر محمدخانی درباره داربی ۹۱ اظهار کرد: بازی‌های پرسپولیس و استقلال همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد هیچ وقت فرقی ندارد کدام تیم بالا و پایین جدول باشد و این مساله روی داربی تاثیری نمی‌گذارد چون پیروزی در این بازی برای هواداران بسیار مهم است و به همین خاطر تیم‌ها با انگیزه زیادی وارد بازی‌ می‌شوند تا فارغ از هر شرایطی که در جدول دارند برنده بازی بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر نمی‌شود داربی را با بازی‌های دیگر مقایسه کرد این بازی واقعا تفاوت دارد.

اخبار ورزشی- او افزود: البته ما در شرایط کنونی می‌بینیم که پرسپولیس از نظر نتیجه گیری شرایط خوبی دارد. زمانی که آقای کالدرون از تیم جدا شدند شاید برخی تصور می‌کردند پرسپولیس نتواند عملکرد نیم فصل نخست خود را دوباره ارائه کند اما یحیی گل محمدی که از مربیان خوب و با تجربه لیگ است به خوبی توانست اوضاع را مدیریت کند و می‌ببینیم پرسپولیس چقدر هم خوب بازی می‌کند من فکر می‌کنم با این  شرایط فردا می‌توانیم انتظار یک بازی جذاب و تماشایی را از پرسپولیس داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره خاطراتش از داربی‌های قبلی‌اش گفت: همه بازی‌های که با استقلال برگزار می‌شوند برای ما خاطره است اما بازی سال ۱۳۶۵ که  با سه گل پیروز شدیم را فراموش نمی‌کنم چون مرد اول میدان بودم در آن بازی یک پنالتی گرفتم؛ یک گل زدم و یک پاس گل هم دادم.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌اش از دربی 92 چیست؟ اظهار کرد: واقعا پیش‌بینی کردن چنین بازی سخت است. همان‌طور که گفتم هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد بازی می‌شوند و نتیجه معمولا به تیمی تعلق می‌گیرد که بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. من فکر می‌کنم هر یک از تیم‌ها بتواند بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کند و گل بزند برنده می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس گل محمدی محمدخانی دربی ۹۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: عملیات غرور آفرین بازی دراز نماد مقاومت مردم استان کرمانشاه است و نشان دهنده بزرگترین ایثارگری‌ها و اقدامات شجاعانه توسط مردم استان در جنگ تحملی است و برگزاری این همایش بزرگ یادآور مقاومت جانانه مردم استان در برابر دشمن است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان، سلامت افراد شرکت کننده در این همایش عظیم بسیار حائز اهمیت است و مهمترین نکته این است که عوامل مختلف بهداشتی درمانی فعال و مستقر در مسیر همایش از هماهنگی لازم برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر داشتن هماهنگی لازم، جانمایی مراکز امدادی در مسیر مهم است که مسئولیت اصلی آن با سپاه حضرت نبی اکرم (ص) است که باید در این خصوص همراهی و همکاری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید ظرفیت ذخیره خون و فرآورده‌های خونی در شبکه‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، کنگاور و اسلام آباد غرب افزایش یابد.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بیمه گر نیز در زمان برگزاری همایش جهت ارائه خدمات لازم به بیماران و مصدومین باید همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6080540

دیگر خبرها

  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس