Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی در تهران دعوت به همکاری می‌کند. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت علوم، متقاضیان واجد شرایط مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که مایل به گذراندن خدمت سربازی خود در قالب امریه می‌باشند، می‌توانند از 15 الی 30 بهمن 1398 نسبت به ثبت نام اولیه در سامانه جذب امریه وزارت علوم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم بر اساس مجوزهای اخذ شده و در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از میان داوطلبان (دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی) واجد شرایط، در شهر تهران و در رشته‌های مورد نیاز، دعوت به همکاری می‌کند.

در همین خصوص متقاضیانی که مایلند خدمت سربازی خود را در قالب امریه سپری کنند می‌توانند از 15 الی 30 بهمن نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

طرح جدید مجلس برای معافیت از خدمت سربازیطرح جدید دانشگاه آزاد برای سربازی پژوهشگران و نخبگانمخالفت مجلس با طرحی درباره معافیت خدمت سربازی

اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات جذب امریه مربوط به اعزام 1 اردیبهشت 1399 در سامانه این مرکز به آدرس req.mjazb.ir قابل مشاهده است.

جذب نیروی امریه در وزارت علوم منوط به دارا بودن یکی از شرایط ذیل است:

الف- خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان، و فرزند رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه جبهه)

ب- ایتام

ج- افراد متأهل

د- افراد معاف از رزم

ه- افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی

و- نخبگان، استعدادهای برتر، حافظان قرآن و قاریان برتر

ز- دارای حداقل 6 ماه سابقه بسیجی فعال

گفتنی است متقاضیان پذیرش امریه اعزامی اول اردیبهشت 1399 خواهند بود.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت علوم سربازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم سربازی وزارت علوم سربازی کارشناسی و کارشناسی ارشد امریه سربازی خدمت سربازی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: از تامین ۴ میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده، عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، روح‌الله اکبری در حاشیه مراسم آغاز عملیات آماده سازی سایت 205 هکتاری سمنان که امروز پنجشنبه 30 فروردین و همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: عملیات ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد که 500 هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن که حدود 200 هزار واحد را شامل می شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه 260 هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، گفت: بخشی دیگر تعهد دولت، در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث 490 هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی به منظور ساخت مسکن در روستاها تا کنون 400 هزار قطعه زمین شناسایی شده، اظهار کرد: از این تعداد 80 هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی گفت: عملیات ساخت در حوزه شهری در اراضی دولتی با اجاره 99 ساله به متقاضیان عرضه می شود که 400 هزار قطعه زمین در قالب گروه ساخت، ساخت انفرادی و طرح جوانی جمعیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند