Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@17:10:16 GMT

اهدای عضو مرد ۵۵ ساله آملی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۶۷۱۶

اهدای عضو مرد ۵۵ ساله آملی

فرامرز اکبری، مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل،گفت:رحمت الله محمدی ۵۵ساله ساکن روستای مهدیخیل دشت سر آمل که بر اثر سکته مغزی در بیمارستان هفده شهریور آمل بستری بود با موافقت خانواده این مرحوم اعضای بدن وی به چند بیمار حیات دوباره بخشید.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان آمل افزود:با موافقت خانواده این مرحوم قلب، کبد و دیگر اعضای این مرحوم به چند بیمار نیازمند اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۴۷۲۳۲

کد خبر 1349458

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سکته مغزی اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­ ­به نقل از­وبدا، این تجهیزات به طور قابل توجهی ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس را افزایش خواهد داد. اقلام اهدایی قرار است در استان‌های هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان توزیع شوند. دستگاه دفیبریلاتور می‌تواند نجات بخش زندگی در هنگام ایست قلبی ناگهانی باشد. این وسیله ریتم ضربان قلب را به طور موثر پایش کرده و با ارسال شوک‌های الکتریکی عملکرد طبیعی قلب را احیا می‌کند. طراحی این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که با حداقل آموزش پزشکی می‌توان از آن استفاده کرد و به این دلیل برای تیم‌های پاسخ به فوریت‌های پزشکی بسیار با ارزش هستند. دکتر سید جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با اهدای این دستگاه ها، عنوان کرد: با افزایش فراهم بودن دفیبریلاتور، امدادگران و پرسنل اورژانس در استان‌های مربوطه برای ارائه مراقبت‌های مؤثر و به موقع به افراد نیازمند مجهزتر خواهند شد. وی همچنین گفت: اهدای این تجهیزات، که به طور مشترک از سوی دفتر کمک‌های انسانی اتحادیه اروپا تامین مالی شده است، تاکیدی است بر تعهد ما نسبت به تقویت نظام سلامت و ارتقای خدمات پزشکی اورژانس برای جمعیت‌های آسیب پذیر. گفتنی است، این پروژه در راستای ماموریت سازمان جهانی بهداشت، یعنی تضمین دسترسی همگانی به خدمات باکیفیت سلامت، به ویژه در مناطقی که با بحران‌های انسانی مواجه هستند، انجام گرفته است. هدف نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در ایران این است که از طریق توانمندسازی نهاد‌ها و ارائه دهندگان خدمات سلامت محلی به ارتقای تاب آوری و پایداری نظام سلامت در استان‌های هدف کمک کند.

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور
  • «پرویز داوودی»، به‌مثابه مدیر تراز انقلاب اسلامی