Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:38:39 GMT

اعلام قیمت آفری تورهای داخلی در نوروز ۹۹!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۶۹۰۱

اعلام قیمت آفری تورهای داخلی در نوروز ۹۹!

هر چند که نزدیکی عید قیمت‌ها از حالت عادی بیشتر می‌شود اما با این حال باز هم می‌توان تخفیف‌ها و آفرهای خوبی برای تورهای نوروز پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مسیر سبز زندگی، آژانس‌های معتبر از مدت‌ها پیش برنامه تورها را با جزئیاتی مانند قیمت اعلام کرده‌اند با این حال اگر می‌خواهید انتخاب بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشید باید از همین الآن برای خرید تور نوروز اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آژانس‌های فعال و معتبر درزمینهٔ گردشگری، آژانس مسیر سبز است؛ تور نوروز ۹۹ مسیر سبز شامل مسیرهای داخلی و خارجی متنوعی می‌شود و آفر و تخفیف‌های خوبی نیز برای گردشگران ارائه‌ شده که می‌توانید لیست کامل آن را در سایت مسیر سبز ببینید. قیمت آفری تورهای داخلی در نوروز ۹۹ و همین‌طور خدمات عالی و امکانات درجه یک پکیج تورهای داخلی باعث استقبال بیشتر مسافران از تورهای داخلی این آژانس شده است.

کیش یکی از پرطرفدارترین مسیرها در تورهای داخلی نوروز

با این که هر گوشه ایران زیبا و دیدنی است اما برخی شهرها با توریست بیشتری مواجه می‌شوند. در واقع صنعت گردشگری در این شهرها فعال‌تر بوده و مردم دنیا بیشتر با جاذبه‌های آن آشنا هستند. اصفهان، شیراز، کیش، قشم، مشهد و ... همه از شهرهای پرتوریست ایران است که تقریباً در تمام طول سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. در بین این شهرها کیش یکی از مهم‌ترین و پرتوریست‌ترین آن‌ها خصوصاً در زمان عید است. اوایل بهار هوا هنوز در برخی مناطق کمی سرد است و یا تازه رو گرما رفته اما کیش در این بازه یکی از بهترین آب‌وهوای را دارد. به طور کلی کیش به دلیل آب‌وهوای گرمش تابستان‌های طاقت‌فرسایی دارد و بهترین زمان سفر نیز اواخر پاییز تا اوایل بهار است. به همین دلیل در بین سفرهای داخلی نوروز همیشه در صدر قرار می‌گیرد. طبیعتاً تور کیش نوروز ۹۹ با استقبال خوبی روبه‌رو خواهد شد و از همین الآن نیز بسیاری از تورهای آن پرشده؛ بنابراین اگر می‌خواهید عید را در این جزیره سپری کنید باید زودتر برای خرید تور اقدام کنید.

در نوروز هوای کیش بسیار مطبوع است اما علاوه بر این جشنواره‌های متنوعی در این زمان برگزار می‌شود. جشنواره‌های موسیقی، جنگ‌های شادی و برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود. همین‌طور اکثر مراکز خرید برای مسافران نوروزی تخفیف‌های سراسری در نظر گرفته‌اند. چه به کیش سفرکرده باشید و چه برای اولین بار بخواهید به کیش بروید قطعاً آوازه تفریحات آبی و ساحلی آن را شنیده‌اید؛ تفریحاتی بی‌نظیر با بهترین امکانات که شاید در کمتر شهری دیده شود. همه این‌ها باعث شده تا سفر به کیش یک سر و گردن از دیگر شهرها جذاب‌تر باشد و همین‌طور طرفداران بیشتری داشته باشد.

مشهد قطب اصلی در گردشگری نوروز

شهر مشهد که سال‌ها است به یکی از قطب‌های گردشگری ایران تبدیل‌ شده است، در نوروز نیز بسیار شلوغ می‌شود. این شهر نه‌تنها پذیرای گردشگران داخلی است بلکه وجود حرم امام هشتم شیعیان بسیاری از مردم دنیا خصوصاً مسلمانان را مشتاق به این سفر می‌کند. در کنار جاذبه مذهبی شهر، مشهد دیدنی‌های تاریخ و طبیعی منحصربه‌فردی دارد. طبیعتی بکر و ناب که در نوع بی‌نظیر است. طرقبه، شاندیز، اخلمد، چناران و ... از مناطق خوش آب‌وهوا سرسبز این شهر هستند. صنعت گردشگری خصوصاً در سال‌های اخیر در طرقبه و شاندیز بسیار پیشرفت داشته و رستوران‌ها و اقامتگاه‌های متعددی برای گردشگران در نظر گرفته‌ شده است. یکی دیگر از مهم‌ترین جاذبه‌های مشهد که هر ایرانی را روانه این شهر می‌کند آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی است که در شهر توس واقع‌ شده است. در تور مشهد نوروز ۹۹ قطعاً با جاذبه‌ها و دیدنی‌های زیادی روبه‌رو می‌شوید که شاید در سفری چندروزه برای دیدن همه آن‌ها وقت کم بیاورید. موضوع دیگر توجه صنعت گردشگری به خدمات و امکانات مناسب برای توریست‌ها است به طوری که مراکز تفریحی آبی، مجتمع‌های خرید لوکس، رستوران‌های درجه یک و عالی در این شهر تعبیه‌ شده است.

به‌علاوه مشهد یکی از شهرهایی است که بهترین هتل‌های ایران را در خود جای داده، هتل‌هایی درجه یک و بین‌المللی که قیمت برخی از آن‌ها بسیار گران است. حجم بالای توریست در مشهد تنوع زیادی در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها ایجاد کرده و همین نیز باعث شده تا با هر بودجه‌ای بتوان این سفر را انتخاب کرد و همان‌طور که در این شهر می‌توان بسیاری از گران‌قیمت‌ترین هتل‌های ایران را پیدا کرد، به همان نسبت نیز هتل آپارتمان‌ها و مسافرخانه‌های ارزان و باکیفیت وجود دارد. سفر به مشهد همه به‌صورت هوایی و هم به‌صورت زمینی انجام می‌شود که البته سفرهای هوایی راحت‌ترین آن‌ها است. مسیر سبز نیز تورهای متنوعی برای تور نوروزی مشهد در نظر گرفته که هم شامل هتل‌های ۳ ستاره و هم هتل‌های ۵ ستاره می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوروز99 گردشگري صنعت گردشگری تورهای داخلی تور نوروز مسیر سبز جاذبه ها تخفیف ها نوروز ۹۹ برای تور همین طور درجه یک هتل ها کیش یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودرو صفر داخلی(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)+جدول

خودرو

قیمت کارخانه(تومان)

قیمت بازار آزاد(تومان)

آریسان ۲ (ارتقا یافته)

۴۱۳.۷۱۳.۰۰۰

۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰

اطلس G دنده‌ای

۳۹۹.۷۳۱.۰۰۰

۵۹۵.۰۰۰.۰۰۰

پراید  SE۱۵۱

۲۳۶.۰۳۴.۰۰۰

۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ پانوراما دنده‌ای(ارتقایافته)

۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰

۸۹۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P (ارتقایافته)

۶۰۲.۷۳۵.۰۰۰

۱.۰۸۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ TU۳

۳۲۳.۸۰۳.۰۰۰

۶۹۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو پارس ELX-XUYP

۳۳۳.۸۹۷.۰۰۰

۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک ۷۲

۴۹۰.۵۸۵.۰۰۰

۱.۰۱۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک LXv۴

۶۸۱.۴۳۴.۰۰۰

۱.۲۶۵.۰۰۰.۰۰۰

تارا دنده‌ای پلاس ۶ سرعته

۵۸۰.۱۲۰.۰۰۰

۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس EFY اتوماتیک توربو آپشنال

۶۹۲.۱۶۶.۰۰۰

۱.۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس اتوماتیک توربو ساده

۵۴۵.۱۰۰.۰۰۰

۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

رانا پلاس  (ارتقا یافته)

۲۲۵.۷۶۷.۰۰۰

۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس بنزینی

۶۱۶.۸۹۰.۰۰۰

۶۹۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس دوگانه سوز

۶۶۲.۸۹۰.۰۰

۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد کارون

۷۱۰.۱۹۰.۰۰۰

۸۴۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز

۵۵۳.۶۲۰.۰۰۰

۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای بنزینی

۳۲۳.۷۵۷.۰۰۰

۴۵۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای دوگانه سوز

۲۸۳.۱۶۲.۰۰۰

۴۸۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S اتوماتیک

۳۳۰.۹۶۶.۰۰۰

۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰

سمند سورن پلاس XUYP  بنزینی

۴۵۹.۱۸۸.۰۰۰

۶۶۵.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G اتوماتیک CVT

۶۴۹.۰۷۸.۰۰۰

۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G دنده‌ای

۴۳۵.۱۹۹.۰۰۰

۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰

شاهین GL دنده‌ای

۴۲۳.۷۴۲.۰۰۰

۷۳۵.۰۰۰.۰۰۰

کارا تک کابین ۲ لیتر

۴۸۱.۸۲۹.۰۰۰

۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰

کارا دو کابین ۲ لیتر

۵۱۶.۷۷۲.۰۰۰

۷۷۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک LGXR  دنده‌ای

۳۵۹.۹۷۴.۰۰۰

۴۶۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک R  پلاس اتوماتیک

۳۳۸.۴۸۴.۰۰۰

۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک S دنده‌ای

۲۸۱.۰۵۹۲.۰۰۰

۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک SR  دنده‌ای

۲۹۲.۶۲۸.۰۰۰

۴۵۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک اتوماتیک پلاس

۳۳۶.۸۱۷.۰۰۰

۵۳۰.۰۰۰.۰۰۰

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز جمعه ۳۱ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر