Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:56:51 GMT

خلیل‌زاده: مشکل بلیت فروشی تا حدی حل شده است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۷۴۹۰

خلیل‌زاده: مشکل بلیت فروشی تا حدی حل شده است

سرپرست باشگاه استقلال می گوید با پیگیری ها مشکل بلیت فروشی تا حد زیادی حل شده است. 

به گزارش ورزش سه، اسماعیل خلیل زاده در مورد مشکلاتی که در بلیت فروشی وجود دارد گفت: اول بگویم امیدوارم تمام عوامل باشگاه فردا تلاش کنند تا دل مردم شاد شود. در مورد بلیت فروشی هم بگویم این موضوع دست ما نیست چون پرسپولیس میزبان بازی است و شرکت مبنا توسعه این کار را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق پیگیری هایی که کردیم این موضوع تا حدی حل شده است.

 

او ادامه داد: در حال حاضر بیشتر هوادارانی که می خواستند بلیت بخرند مشکلاشان حل شده است و پیام های آنها را دریافت کرده ایم ولی اگر بازهم مشکلی باشد تلاش می کنیم آن را حل کنیم. 

 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد بازی فردا برابر پرسپولیس هم می گوید: راستش ما تیمی بودیم که پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را در 2 کشور برگزار کردیم و در بازی با نفت هم نتایج بسیار خوبی کسب کردیم. هواداران ما را دعا کنند تا نتیجه خوبی بگیریم، الان هم دارم می بینم تیم چقدر سرحال است و من مطمئن هستم بازیکنان استقلال فردا بازی خوبی انجام خواهند داد.

دربی (داربی) استقلال تهران اسماعیل خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دربی داربی استقلال تهران اسماعیل خلیل زاده بلیت فروشی حل شده خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلف برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیررسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باید 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی

 

* مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار شد و از سوی میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رأی شماره 1218، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد).

مهرداد طهماسبی مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید 240 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید 240 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

* مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری‌زاده مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

* دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیت بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است