Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@02:00:06 GMT

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن در پرند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۷۷۵۲

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن در پرند

پول نیوز - مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: امروز با حضور وزیر راه وشهرسازی ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در فاز‌های مختلف به بهره برداری می‌رسد.

 

به گزارش پول نیوز، مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس  با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس آماده بهره برداری است، گفت: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی زیر ساخت تمامی واحدهای مسکن از جمله آب و برق و گاز باید تکمیل و سپس تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پیش از افتتاح رسمی تمامی واحدهای مسکن مهر در پردیس توسط وزیر راه و شهرسازی این واحدها به مرور به متقاضیان تحویل داده شده و ما منتظر افتتاح رسمی نماندیم.

هدایت تاکید کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال کار تکمیل تمامی واحدهای باقی مانده به اتمام برسد.و بتوانیم ۱۵ هزار واحد را افتتاح کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه ۲۲ هزار واحد مسکن مهر در پردیس مشکل معارض و حقوقی داشته اند گفت: به جز این واحدها ساخت مابقی واحدها در حال انجام است.

هدایت اظهار کرد: سعی کرده ایم با انتخاب پیمانکاران خبره و متعهد سرعت ساخت واحدها را افزایش دهیم و هیچ مشکلی از لحاظ کندی در سرعت ساخت واحدهای مسکن مهر نیست.
او با اشاره به اینکه همکاری تمامی دستگاه ها از جمله وزارت نیرو و وزارت نفت در تامین خدمات زیر بنایی و روبنایی می تواند در سرعت ساخت واحد ها بسیار موثر باشد گفت: بسیاری از واحدهای مسکن مهر به دلیل نداشتن خدمات زیر بنایی و رو بنایی قابل افتتاح نیستند بنایراین همکاری آنها در تکمیل خدمات می تواند بسیار موثر باشد.
هدایت به آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در پردیس گفت: حدود ۸ هزار واحد زمین به تعاونی‌های واحد شرایط واگذار شده و حدود ۳ هزار واحد مسکونی هم در این طرح ثبت نام شده است.
او با اشاره به اینکه هم اکنون در حال آماده سازی زمین‌های طرح اقدام ملی مسکن هستیم، گفت: تا پیش از آغاز سال ۹۹ پیمانکاران واجد شرایط اقدامات لازم را برای ساخت واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن انجام می‌دهند.
هدایت با اشاره به اینکه تا پیش از پایان سال ثبت نام دور دوم طرح اقدام ملی مسکن آغاز می‌شود، گفت: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی سهمیه متقاضیان در دور دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن افزایش می‌یابد.
مدیر عامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: قیمت واحد‌های مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن هیج تفاوتی با سایر پروژه‌ها ندارد و قیمت این واحد‌ها یک و نیم تا ۳ و نیم میلیون تومان برای متقاضیان تمام می‌شود.
او با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی مسکن سعی بر خانه دار شدن مردم به ویژه اقشار و دهک‌های ضعیف جامعه دیده شده است، گفت: با افزایش ساخت و ساز به ویژه در طرح اقدام ملی مسکن علاوه بر ایجاد اشتغال در بین متقاضیان شاهد کنترل و کاهش قیمت در بسیاری از بخش‌ها به ویژه اجاره و خرید و فروش مسکن خواهیم بود.
هدایت با اشاره به اینکه دهک‌های اول تا سوم جامعه در صورتی که طرح اقدام ملی مسکن کلید نمی‌خورد به هیچ عنوان قادر به خانه دار بودن نبودند، گفت: در صورتی که دولت این طرح را کلید نمی‌زد هم اکنون وضعیت بازار مسکن به ویژه در شهر‌های جدید بسیار پرنوسان بود.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار مسکن مسکن مهر پردیس وزارت نیرو پول نیوز مدیر عامل شرکت عمران پردیس طرح اقدام ملی مسکن او با اشاره وزیر راه و شهرسازی هزار واحد مسکن مهر ۱۰ هزار واحد مسکن واحدهای مسکن مهر سرعت ساخت واحد تمامی واحدهای مسکن مهر واحد ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته آقای زمانی مظفر آبادی، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران، مرحله نخست طرح محک یک، در شهرستان دماوند، در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد