Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان  از توقیف یک فروند کشتی صید ترال حامل ۵۰ تُن انواع ماهی میکتوفیده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان جاسک خبر داد.

او اظهار داشت: به دستور مقام قضایی، مرزبانان شهرستان جاسک پس از اطلاع از حضور یک فروند کشتی غیرمجاز صید ترال در اقدامی ضربتی این شناور را در شش مایلی ساحل توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی تصریح کرد: در بازرسی از کشتی توقیفی ۵۰ تُن انواع ماهی میکتوفیده به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۱۶ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

صالحی یادآور شد: ناخدا و پنج نفر از خدمه این کشتی متخلف اتباع چینی هستند که بر اساس قرائن با مجوز صادر شده به نام یک شرکت ایرانی مبادرت به صید غیرمجاز کرده اند.

منبع: میزان

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان توقیف کشتی صید ماهی ماهی میکتوفیده صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز گفت: طی گشت و کنترل منطقه حفاظت شده کالمند، سه نفر شکارچی غیرمجاز توسط ماموران یگان این منطقه دستگیر شدند. 

روح الله زارع افزود: از متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله زنی غیر مجاز جنگی بی بی کلاش، آثار شکار یک راس کل وحشی، چاقو و دیگر ادوات شکار کشف شد. 

وی خاطرنشان ساخت: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل