Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ۱۳ روز از عدم ارائه سیمان توسط کارخانه سیمان بهبهان به بهانه افزایش کرایه بار رانندگان و اختلال در بازار شهرستان قرار جلب برای عوامل عدم توزیع سیمان صادر شد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان پس از 13 روز از عدم ارائه سیمان توسط کارخانه متبوع به بهانه افزایش کرایه بار رانندگان و ایجاد اختلال در بازار شهرستان قرار جلب برای عوامل عدم توزیع سیمان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتار کارخانه سیمان و ممانعت از عرضه این کالا برای مصرف در بازار موجب ضرر پیمانکاران و فروشندگان شده بود که در دو هفته متوالی، کش و قوس فراوان و برگزاری نشستهای چند ساعته بدون نتیجه ختم شد.

شرکت سیمان بهبهان واقع در استان خوزستان، در 10 کیلومتری شمال شرق شهرستان بهبهان و در مسیر جاده دسترسی به سد مخزنی مارون قرار دارد ارتفاع آن از سطح دریا حدود 354 متر است.

قهر12 روزه کارخانه سیمان بهبهان با بازار‌ / حقیقت ماجرای بسته شدن درب کارخانه روی کامیون‌داران چه بود؟کشف 32 هزار لیتر بنزین و 25 تن سیمان قاچاق در سراوان و چابهاراحتمال تعطیلی کارخانجات سیمان طی 2 روز آینده

دادستان ورود کرد

روح اله زندی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: با توجه به ممانعت از فروش و بارگیری سیمان برای عرضه در شهرستان به مدت دو هفته متوالی قرار جلب برای عاملان صادر شد.

وی افزود: این کار باعث بروز تشنج در بازار شده بود که مردم شهرستان با توجه به نیاز روزانه و عدم توزیع کالا به تنگنا آمده و خواستار برخورد جدی و فوری شده که پس از تشکیل جلسه در ظهر امروز حکم جلب صادر عاملان این حرکت صادر شد.

داد مردم در آمد؛ چرا هیچکس کاری نمی‌کند!

پس از درج خبر در خبرگزاری تسنیم درباره قهر دو هفته‌ای کارخانه سیمان با بازار بهبهان شهروندان زیادی با تماس به خبرنگار تسنیم ابراز گلایه کرده و خواستار پیگیری جدی موضوع شدند.

یکی از شهروندان بهبهان در تماس تلفنی بیان کرد: شما به هر جا که فکر کنید ما تماس گرفته و از این وضعیت ابراز گلایه و شکایت کردیم اما تاکنون خبری نشده و ما هر روز در این وضعیت اقتصادی ضرر میکنیم.

وی با اشاره به این که سیمان بهبهان یکی از مرغوبترین سیمان‌های کشور است گفت: این عدم ارائه جا برای دلالان استان‌های اطراف باز کرده و هرکس به خود این اجازه را می‌دهد به این بازار دست‌اندازی کرده و هر قیمتی دلش بخواهد سیمان را عرضه کند.

آقای دادستان دربهای کارخانه را باز کنید

پس از انتشار خبر و تشکیل فوری جلسه دادستان با نهادهای مربوطه دادستان شهرستان با بررسی موضوع دستور به جلب عوامل این جریان داد.

نکته حائز اهمیت این است که تاکنون درهای کارخانه روی کامیونداران باز نشده و هم اکنون نیز بازار تشنه سیمان است که باید اقدام عاجل برای آن صورت گیرد.

مدیران دستگاه‌های متولی باید خود را ملزم به پیگیری امور مردم کرده و با سرعت عمل بیشتر چنین مواردی که موجب وارد آمدن خسارات به کسب و کار شهروندان و بازار شهرستان می‌شود را پیگیری و حصول نتیجه را در رسانه‌ها بصورت صریح و شفاف بیان کنند.

انتهای پیام/332/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم بازار شهرستان کارخانه سیمان سیمان صادر شد قرار جلب سیمان بهبهان عدم توزیع عدم ارائه دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا در بهبهان
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان