Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی فدوی روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت دهه مبارک فجر در مدرسه معصومیه قم افزود: آمریکا نه تنها در برابر ملت ایران بلکه در مقابل سایر دلدادگان به آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز نمی‌تواند فرصتی برای پیروزی داشته باشد.

وی بیان کرد:‌ این درحالی است که انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در طول این سال‌ها هزاران پیروزی داشته است،‌ نمونه‌ای از آن امروز در یمن قابل مشاهده است،‌ یمنی‌ها اکنون نه در برابر عربستان و امارات که حرفی برای گفتن ندارند، بلکه در مقابل آمریکا،‌ اسرائیل و مزدوران وابسته به آن‌ها ایستادی می‌کنند و می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دلدادگان انقلاب اسلامی از ایران الگو می‌گیرند که در دوران جنگ تحمیلی نه در برابر عراق بلکه در مقابل ۵۳ کشور که از صدام حمایت می‌کردند، ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

شکوه انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود

فدوی گفت: در حالی که ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می‌شود،‌ راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال باشکوه تر برگزار می‌شود و این درشرایطی است که دشمنان ما می‌گفتند این انقلاب ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید.

وی بیان کرد: هر چه مقامات آمریکایی بیشتر از این صحبت‌ها به زبان آورند،‌ عزم ملت ما برای نشان دادن عظمت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود و امسال نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن در نهایت شکوه و شرکت حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ آمریکایی‌ها مفهوم قدرت معنویت،‌ مکتب تشیع و شهادت و همچنین عنایت معصومین(ع)‌ را متوجه نمی‌شوند،‌ به همین دلیل است که در حساب‌های مادی خود به این نتیجه می‌رسند که می‌توانند با انقلاب اسلامی مقابله کنند اما در عمل هیچ کاری از دستشان برنمی آید.

به تکلیف عمل کنیم،‌ خداوند بهترین نتیجه را رقم می‌زند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر ما به تکالیف خود در حد توان عمل کنیم،‌ خداوند بهترین نتیجه را برایمان رقم خواهد زد،‌ به همین دلیل است که در طول ۴۱ سال گذشته با وجود توطئه فراوان دشمنان،‌ پیروزی برای ما رقم خورده است.

وی بیان کرد: قدرت و عظمت انقلاب اسلامی در هرسالی که از عمر آن سپری می‌شود قابل مقایسه با سال قبلش نیست،‌ چون سربازان اسلام و عاشقان انقلاب اسلامی برای عمل به تکلیف و افزایش قدرت خویش در برابر دشمنان، لحظه ای درنگ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در جریان شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از جلوه‌های الهی به نمایش درآمد، چرا که او مرد عمل به تکلیف بود و بهترین نتیجه را با شهادت از خداوند دریافت کرد.

فدوی گفت: این شهید والامقام برای شهادت کاملا آماده بود و احساس می‌کرد موقع آن فرا رسیده است و این اتفاق به وسیله آمریکایی‌های خبیث رخ داد.

وی بیان کرد: اما در پس این شهادت خداوند چنین عظمتی را از شهید سلیمانی در دل مردم قرار داد که این جمعیت میلیونی در عراق و ایران برای تشییع پیکر مطهر او به میدان آمد.

وی ادامه داد: یکی از آمریکایی ها نقل می‌کند وقتی ترامپ این همه جمعیت را در تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش می بیند به وحشت می‌افتد و می‌لرزد.

جانشین فرمانده سپاه گفت:‌ این چنین است که وقتی خداوند مشاهده کند بنده اش به تکلیف عمل می‌کند، او را مورد عنایت خویش قرار داده و بزرگی می‌بخشد.

وی بیان کرد: اساس نهضت امام راحل نیز همین عمل به تکلیف برای دادن پرچم انقلاب اسلامی به دستان مبارک امام زمان(عج)‌ است.

وی ادامه داد: وقتی ما نتیجه عمل به تکلیف را دیده ایم که خداوند در سخت‌ترین مراحل کشورمان را یاری کرده است چرا در کارهای بسیار ساده تر گرفتار شدیم.

فدوی گفت: در کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بیان شده است که خام فروشی نفت نباید باشد و همه دولت‌ها نیز بر این نکته تاکید کرده‌اند اما در نهایت می‌بینیم با تحریم آمریکا و قطع فروش نفت،‌ با مشکل مواجه می‌شویم.

وی بیان کرد: علت این مساله عدم عمل به تکلیف است،‌ کسانی می‌خواستند در این مساله وارد شوند اما عده ای در مقابل آن‌ها ایستادند و استدلال آوردند که فروش نفت خام خوب است.

وی ادامه داد: ملتی که با هدیه خون ۲۰۰ هزار شهید در همه جبهه‌ها علیه دشمنان موفق بوده،‌ آیا شایسته است چنین گرفتاری‌هایی داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه گفت: عده ای نه تنها برمبنای قاعده تکلیف و نصرت الهی عمل نمی‌کنند، بلکه می‌گویند باید در قاعده آمریکا و غرب عمل کنیم و این مساله را در رسانه نیز مطرح می‌کنند.

وی بیان کرد: در نظام اسلامی اصول بر مبنای دین اسلام است و مبارزه با استکبار و حمایت از مظلوم از شعائر اصلی آن به شمار می آید،‌ اگر کسی با این مولفه‌ها موافق نیست چرا به دنبال کسب مسئولیت در این نظام است.

وی ادامه داد: مسئولان بر اساس قسمی که برای کسب مسئولیت خود به زبان آوردند باید به این اصول پایبند باشند و ما به تجربه دیده ایم که اگر به تکلیف عمل کنیم،‌ نصرت الهی و پیروزی شامل حالمان می شود.

حضور حداکثری مردم اولویت انتخابات است

فدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی در طول این ۴۱ سال بی نظیر بوده است،‌ گفت: اصل در انتخابات حضور حداکثری مردم و رای به نامزدهایی است که توسط شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت شده اند.

وی بیان کرد: دشمنان همواره به دنبال تصویرسازی منفی از انقلاب اسلامی هستند و شرکت پرشور مردم این توطئه را خنثی می‌کند.

وی ادامه داد: تا دوم اسفندماه زمان زیادی نمانده است و دشمن با استفاده از همه ابزار رسانه‌ای خود به دنبال فتنه‌گری است که باید مراقب بود و با آن مقابله کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نیم ساعت حضور در پای صندوق‌های رای،‌ نتایج چندین ساله درپی دارد،‌ بنابراین باید مراقب بود و در جریان انتخابات با هوشیاری عمل کرد.

در شرایط عملیاتی حداکثری بودیم

وی همچنین در جریان پاسخ به سئوالی در خصوص حادثه هواپیمای اوکراینی گفت:‌ پس از حمله به مواضع آمریکا در شرایط عملیاتی حداکثری بودیم که در این شرایط یک اشتباه فردی موجب این حادثه شد که ابعاد مختلف موضوع توسط نهادهای ذی صلاح در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به این که در شرایط ویژه آمادگی صد درصدی است، بیان کرد: طرف درگیر ما آمریکا بود که همه دنیا جرات مخالفت با نظر او را هم ندارند چه رسد به این که بخواهند در برابرش اقدامی انجام دهند،‌ در چنین شرایطی احتمال این که آمریکا بخواهد غلطی انجام دهد و آن‌ها بخواهند از موشک های کروز استفاده کنند، می رفت.

فدوی ادامه داد: بسیاری از شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی از جمله وابستگان به خانواده سپاه پاسداران بودند و این حادثه سخت و غمی بزرگ برای همه بود.

وی در خصوص حملات اخیر ترکیه به مواضعی در کشور سوریه نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هرگونه اقدامی علیه جبهه مقاومت مخالف است،‌ البته به نظر نمی‌رسد این اقدامات به عنوان تحرکات علنی علیه جبهه مقاومت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده آمریکا از مشاوران ایرانی اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیز آمریکا مشاوران ایرانی دارد که از آن‌ها در داخل کشور به عنوان دانشمند یاد می‌شود.

رفتن آمریکا از منطقه خباثت‌ ها را بسیار کاهش می‌دهد

فدوی با اشاره به این که با رفتن خبیث‌های آمریکایی از منطقه بسیاری از خباثت ها کاسته می‌شود،‌ گفت: معنای انتقام سخت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی این است.

وی بیان کرد:‌ البته پس از این که آمریکا در برابر انتقام موشکی ایران جرات انجام هیچ کاری را نداشت،‌ میزان قدرت آن در میان کشورهای منطقه بسیار کاسته شد و برخی از مسئولان کشورهای منطقه سینه خیز به ایران آمدند و گفتند ما هر کاری که شما بگویید،‌ انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد:‌ باید پیرو رهبری بود و نظر خود را به ایشان ارجح نداد،‌ خیلی از افراد که موظف به انجام نظر رهبری هستند،‌ خودشان نظر می‌دهند،‌ همین مساله مشکل ساز است،‌ وقتی امام هست نظر ماموم چه معنایی دارد،‌ آن هم رهبری که به همه امور اشراف کامل دارد.

جانشین فرمانده سپاه گفت: اگر همه مسئولان وحدت کلمه داشته باشند،‌ عنایت الهی بسیار بیشتر می‌شود،‌ اما متاسفانه عده ای در مقابل نظر رهبری نظر می‌دهند و خجالت هم نمی‌کشند.

وی در خصوص سابقه حمله به مواضع آمریکا در خلیج فارس نیز گفت: نظر امام راحل(ره)‌ در خصوص حمله به مواضع آمریکا که قرار بود وارد خلیج فارس ‌شود به این تعبیر بود که اگر من بودم می‌زدم اما شما بروید خودتان جلسه بگیرید و هر تصمیم گرفتید عمل کنید.

وی ادامه داد: ما در یکی از نبردها کاروان آمریکایی‌ها را زدیم و این درحالی بود که آن‌ها با عنوان اسکورت نفت کش ‌ها در منطقه حاضر شده بودند اما در نهایت نفت کش ها را برای حفاظت از ناوهای خود جلو انداختند و این موضوع موجب فضاحت آمریکایی‌ها شد که قصد داشتند با استفاده از خبرنگاران و رسانه ها حضور خود را در خلیج فارس به نمایش بگذارند اما ماجرا به نفع ایران تمام و برای آنان آبرو ریزی شد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران علی فدوی قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران علی فدوی قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران علی فدوی قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهه فجر جانشین فرمانده سپاه گفت حمله به مواضع آمریکا حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی بهترین نتیجه سپاه پاسداران بلکه در مقابل حداکثری مردم عمل به تکلیف تکلیف عمل بیشتر می شود جبهه مقاومت آمریکایی ها خلیج فارس امام راحل عمل کنیم فدوی گفت ۴۱ سال عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل نظامی اسرائیل و ایران: پیامدها و راه حل ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه

به گزارش جماران، سید حسین موسویان طی مقاله ای در نشریه «شورای سیاست خاورمیانه» آمریکا نوشت:

ایران در 13 آوریل 2024، با صدها پهباد و موشک مستقیما خاک اسرائیل را مورد هدف قرارداد. این حمله بزرگترین و مهمترین حمله نظامی به اسرائیل بعد از جنگ سال 1967  اعراب و اسرائیل و بزرگترین حمله پهبادی تاریخ بود که پیامدهای آن میتواند معادلات آینده در خاورمیانه را تغییر دهد.

ذیلا به شش پیامد مهم اشاره می کنم:

1- متعاقب حمله نظامی اسرائیل به سرکنسولگری ایران در دمشق، هفت تن از مستشاران ارشد نظامی ایران شهید شدند. در حقیقت اسرائیل از "خط قرمز" ایران عبور کرد. اسرائیل در حمله به اماکن دیپلماتیک ایران شناخته شده ترین قراردادها و نرمهای حقوق بین الملل را نقض و به حاکمیت ایران خدشه وارد کرد. ولی قدرتهای جهانی عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل حاضر نشدند این اقدام را محکوم کنند.

لذا ایران در پاسخ، مبادرت به حمله نظامی به اسرائیل نمود. ایران اعلام کرد که این اقدام «پاسخ» بوده که بر اساس اصل «دفاع مشروع » مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل صورت گرفته است. قدرتهای غربی بلافاصله، اقدام ایران را محکوم کردند. ایران تصریح کرد که اگر شورای امنیت سازمان ملل حمله نظامی اسرائیل را محکوم کرده بود، احتمالا نیازی به اقدام متقابل ایران نبود. لذا استاندارد دوگانه و تبعیض آمیز شورای امنیت سازمان ملل میتواند مخل صلح و امنیت جهانی شود.

 

2- مقامات آمریکا و اسرائیل ابراز نمودند که حمله ایران گسترده تر از حد تصور بوده است. این نکته درست است. اما واقعیت این است که پاسخ ایران تنها به حمله اسرائیل به سرکنسولگری در سوریه نبود. در 15 سال گذشته، اسرائیل دهها تن از دانشمندان هسته ای و فرمانده هان نظامی ایران را در داخل و خارج ایران ترور کرده و حملات سایبری و خرابکاری زیادی علیه تاسیسات هسته ای و نظامی ایران داشت. ایران در موارد گذشته صبر و خویشتنداری از خود نشان داد. اسرائیل با اشتباه محاسبه، این خویشتنداری را حمل بر «ضعف» ایران تلقی کرد و به حملات خود ادامه داد. اما حمله اسرائیل به مرکز دیپلماتیک ایران، شرایطی برای تهران بوجود آورد که در یک حمله، پاسخ همه حملات گذشته اسرائیل را یکجا بدهد.

 

3- بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که درصورت حمله نظامی مجدد اسرائیل به ایران، آمریکا مشارکت نخواهد کرد. این یک تصمیم درست و به موقعی است زیرا در صورتیکه اسرائیل حمله دوم به ایران را انجام دهد، ایران این بار در سطحی وسیعتر و بدون اطلاع قبلی، اسرائیل را مورد حمله قرار خواهد داد. اگر آمریکا وارد عمل شود، ایران و تمام گروههای جهادی منطقه همچون حزب الله لبنان، حوثیهای یمن، الحشد الشعبی عراق نیز وارد معرکه شده و علاوه برمشارکت در حمله به اسرائیل، پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه را مورد حمله قرار خواهند داد که بدترین سناریو ممکن یعنی «جنگ بزرگ تر» به وقوع خواهد پیوست.

 

4- من در سالهای گذشته در مقالات و مصاحبه های زیادی مکرر گفته ام که حمله نظامی به ایران، تنها عاملی که می تواند برنامه صلح آمیز فعلی ایران را به سمت بمب هسته ای سوق دهد. لذا از این جهت نیز تصمیم پرزیدنت بایدن در مورد عدم مشارکت در حمله به ایران یک تصمیم عاقلانه ای است.

 

5- جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا پیشنهاد کرد که اسرائیل باید به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند و تاکید کرد که ایران تنها زبان زور می فهمد. عدم درک درست، تصورات و محاسبات غلط عامل اصلی جنگها و بحرانهای چند دهه گذشته است. تفکر جان بولتون هم یک تفکری است که برخی سیاستمداران قدرتمند آمریکایی طرفداران پروپا قرص آن بوده و طرفدار "مداخله گرایی" آمریکا هستند. حقیقت این است که استراتژی اصلی آمریکا بعد از انقلاب اسلامی 1979 در ایران هم برپایه "تحریم و فشار" و"تغییر رژیم" بوده است. نتیجه این سیاست و طرز تفکر به اینجا ختم شده که امروزه روابط ایران با آمریکا،غرب و اسرائیل در خصمانه ترین وضعیت ممکن قرار گرفته است.

 

من در سال 2007 بخاطر مخالفت با سیاست خارجی دولت محافظه کار احمدی نژاد، متهم به اقدام علیه امنیت ملی ایران و جاسوسی شده، زندانی و بعد از یکسال هم به دوسال حبس تعلیقی و محرومیت از پست دیپلماتیک محکوم و مجبور به ترک ایران شدم. اما در طول 15 سال گذشته در تالیفات و مقالاتم سعی کرده ام که به درک متقابل صحیح آمریکا و ایران کمک کنم چون معتقدم دو کشور با وجود اختلافات زیاد، دارای منافع مشترکی هم هستند و نهایتا باید از طریق دیپلماسی به صلح برسند.

 

در این راستا مکرر برای آمریکاییها توضیح داده ام که ایرانی ها با تاریخ و تمدنی چند هزار ساله، ملت مغروری هستند. آنها فارغ از اینکه شاه یا روحانیون در کشورشان حاکم باشد، زیر بار "زور و تحقیر و توهین" نمیروند.

 

اکنون واشینگتن و تل آویو به این واقعیت فکر کنند که ایران تحت شدیدترین تحریم ها و فشارها و دشوارترین شرایط اقتصادی در چهل سال گذشته، پاسخ حملات اسرائیل را بگونه ای داد که غیرقابل تصور همگان بود. در حالیکه کشورهای عربی در چند دهه گذشته جرات پرتاب یک فشنگ به اسرائیل را نداشتند، ایران با صدها موشک و پهباد پاسخ حمله نظامی اسرائیل را داد.

 

6- قابل پیش بینی است که بعد از حادثه اخیر، غرب و اسرائیل سعی خواهند کرد اهمیت نظامی اقدام ایران را کم اهمیت جلوه دهند و برخی در ایران نیز در مورد آن بزرگنمایی نمایند. اما حقیقت این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ساعت‌ها پیش از رسیدن موشک‌ها و پهپادها به اسرائیل، جهان را از آغاز عملیات ترکیبی علیه اسرائیل مطلع ساخت. از دیدگاه من تهران از یک طرف حجم سنگینی موشک و پهباد پرتاب کرد و از طرف دیگر قبل از آن اطلاع رسانی کرد تا به آمریکا و اسرائیل فرصت بدهند در حد ممکن مانع اصابت موشکها و پهپادها شوند چون ایران نمی خواست این پاسخ، منجر به فاجعه بزرگ و یک جنگ فراگیر شود. به نظر من ایران با این عملیات خواست یک پیام به واشینگتن و تل آویو بدهد که «حمله به ایران را متوقف کنید درغیر این صورت عملیات بعدی را وسیع تر و جدی تر انجام و از قبل اطلاع هم نخواهیم داد».    

7- نکته آخر هم اینکه سیاستهای «تحریم و فشار و تخریب» غرب علیه ایران به رهبری آمریکا در چند دهه گذشته موجب ایجاد «یک جبهه مقاومت» در کشورهایی همچون یمن، عراق، سوریه، لبنان در غرب آسیا شده که جملگی مسلح به هزاران موشک و پهپاد هستند. از طرف دیگر موجب نوعی از اتحاد ایران با قدرتهای بلوک شرق بویژه چین و روسیه شده که منافع مشترک آنها از پای درآوردن آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

آرام کردن اوضاع بحرانی غرب آسیا نیازمند روش‌های خلاقانه تر و ابتکارهای بیشتر قدرت های منطقه ای وجهانی بویژه آمریکا است‌ . اتخاذ سیاستهای غیر مسئولانه و نامتوازن آنها می تواند منطقه غرب آسیا را به مدت طولانی دچار بی ثباتی کرده و بحران‌های آن را بیش از پیش دچار بن بست کند.

صلح وثبات در غرب آسیا به پنج گام اساسی نیاز دارد:

اول: اسرائیل آتش بس باثبات در غزه را هرچه زودترپذیرفته، راه کمکهای انسانی بین المللی به غزه را باز کند و به قعطنامه های شورای امنیت سازمان ملل درمورد تشکیل دو دولت فلسطینی-اسرائیلی، احترام بگذارد.

دوم: ابتکار قدرتهای جهانی برای برقراری یک آتش بس پایدار بین اسرائیل و ایران.

سوم: گفت و گوی ایران و آمریکا برای احیاء برجام و رفع خصومتهای منطقه ای.

چهارم: تشکیل سیستم امنیت و همکاری جمعی در حوزه خلیج فارس جهت پایان دادن به تنشهای دیرینه عربی-فارسی.

پنجم: عملیاتی شدن تصمیمات سازمان ملل در مورد عاریسازی خاورمیانه از سلاحهای کشتار جمعی.

دیگر خبرها

  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران: پیامدها و راه حل ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود