Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه از پرداخت فوق‌العاده مناطق مرزی کارکنان اداری قوه قضاییه در استان‌های حائز شرایط خبر داد. تاریخ انتشار: 18:08 - 16 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۷۴۶

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان مهدی ناصری دولت‌آبادی رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه عنوان کرد: با توجه به دستورالعمل تعیین مناطق مرزی به شماره ۱۳۰۹۸۸ مورخ ۹۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷.۲ وزیر کشور اقدامات و پیگیری‌های لازم به منظور پرداخت فوق‌العاده مناطق مرزی موضوع بند یک ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری صورت گرفته است و کارکنان شاغل در شهرستان‌ها و بخش‌های مرزی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان (شهر زابل)، گلستان، هرمزگان و گیلان (شهر آستارا) مشمول قانون فوق الذکر می‌باشند که نسبت به برقراری فوق العاده مزبور در قالب مناطق کمتر توسعه یافته اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: صدور احکام افزایش حقوق سال ۹۸ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه

ناصری دولت‌آبادی در ادامه افزود: ضمناً در خصوص پرداخت فوق‌العاده مناطق مرزی سایر شهر‌های مرزی نیز موضوع در حال پیگیری است و پس از حصول نتیجه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس امور اداری و استخدامی مناطق مرزی کارکنان اداری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی: صرفا دستگاه‌های خدمت رسان اداری، در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • رژیم صهیونیستی مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • فیلم/ تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳