Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر و با امضا تفاهم‌نامه سه جانبه بین شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، مراکز علمی استان و نظارت استانداری بوشهر، آغاز به کار کرد.

این تفاهم نامه با هدف تقویت اقتصادی دانش بنیان وتوسعه صنایع پیشرفته و خدمات مبتنی بر علوم و فناوری امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع تفاهم نامه یاد شده، مشارکت در شناخت اولویت‌های حمایتی، فرصت‌های سرمایه گذاری، زمینه‌های مناسب صادراتی و جذب سرمایه گذاری خارجی در صنایع پیشرفته و همکاری با هدف تبدیل ایده‌های فناوری و کارآفرینی به محصول یا خدمت و تجاری سازی دستاورد‌های پژوهشی است.

همکاری در زمینه توسعه بنگاه‌های فعال به ویژه گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه و تولید محصولات جدید از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه  است.

استاندار بوشهر در مراسم امضای این تفاهم‌نامه بیان کرد: بوشهر پنجمین استان کشور است که صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در آن راه اندازی شده است.

عبدالکریم گراوند افزود: با توجه به اهداف این صندوق امید داریم روند حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان با جدیت دنبال شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته هم گفت: راه اندازی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان بوشهر به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تمرکز زدایی برای حمایت از این شرکت‎هاست.

رضا نقی پور بیان کرد: ارائه تسهیلات بانکی، خدمات، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، صدور ضمانتنامه برای شرکت‌های دانش بنیان بخشی از مزایای صندوق حمایت از صنایع پیشرفته است.

او عنوان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت آماده خدمت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع پیشرفته تحقیق و توسعه اقتصاد دانش بنیان دانشگاه ها صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته صندوق حمایت از صنایع پیشرفته حمایت از شرکت های دانش بنیان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مجید رحمانی خلیلی با اعلام این خبر گفت: موافقت‌نامه اصولی 14 طرح سرمایه‌گذاری گردشگری اعم از اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، گردشگری ساحلی، واحد پذیرایی، هتل‌آپارتمان و مرکز تفریحی سرگرمی در شهرستان‌های استان با حجم سرمایه‌گذاری  بالغ‌بر 5 هزار میلیارد ریال در اولین جلسه کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری در سال جاری صادر شد.

 

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود 200 نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه اخیر کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

او تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • رئیسی: در صنایع پیشرفته نظامی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • برون رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای