Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: «مرزوق غانم» رییس پارلمان کویت انتشار برخی اخبار مبنی بر وخامت وضعیت جسمی شیخ «صباح احمد جابر الصباح»امیر این کشور را کذب دانست و اطمینان خاطر داد که امیر کویت از لحاظ سلامت جسمانی در شرایط مطلوبی به سر می برد.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا ،  روزنامه «الانباء» کویت، رییس پارلمان این کشور افرادی را که شایعاتی در خصوص سلامت امیر کویت مطرح می کنند، «مغرض» خواند و نسبت به سلامتی شیخ صباح احمد الصباح اطمینان خاطر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیوان امیر کویت در سپتامبر گذشته (شهریور) اعلام کرد که امیر این کشور به منظور تکمیل آزمایش‌ها و معاینات پزشکی در یکی از بیمارستان‌های آمریکا بستری شده و زمان دیدار وی با «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا به خاطر وضعیت جسمانی به تاخیر افتاده است.
خبرگزاری رسمی کویت هم پس از آن اعلام کرد که شیخ صباح احمد الصباح نیمه اکتبر گذشته (مهر ماه) پس از معاینات پزشکی در واشنگتن آمریکا که نتایج آن نیز بسیار رضایت بخش بوده به کویت بازگشته است.
شیخ صباح الاحمد الصباح ۹۰ ساله از سال ۲۰۰۶ و پس از کناره گیری «سعد العبدالله السالم الصباح» براثر بیماری، امیر کویت شد. برچسب ها: پارلمان کویت

منبع: خرداد

کلیدواژه: پارلمان کویت امیر این کشور پارلمان کویت رییس پارلمان احمد الصباح امیر کویت صباح احمد شیخ صباح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، سخنگوی وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه گزارش ها مبنی بر خنثی سازی یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل را تکذیب کرد.

در بیانیه وزارت کشور عراق در این باره آمده است: خبر مخابره شده مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل و خنثی سازی آن توسط نیروهای امنیتی صحت ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما وجود هیچ خودروی بمب گذاری شده در داخل شهر موصل را تایید نمی کنیم.

وزارت کشور عراق در پایان تاکید کرده است که شایعه منتشر شده به خودروی متعلق به یکی از دانشجویان مرتبط است که آن را در خیابان نزدیک دانشگاه رها کرده و وارد دانشکده شده است. وزارت کشور عراق خواستار دقت در مخابره اطلاعات و اطلاع از اخبار منحصراً از منابع رسمی شد.

کد خبر 6087921 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • کینه صهیونیستی به روایت مصری