Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شهرخودرو می‌گوید خستگی بازیکنان تیمش موجب شده مقابل فولاد خوزستان شکست بخورند.

به گزارش ایسنا، مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی خوبی به لحاظ فنی و فیزیکی بود. فولاد فوتبال خوبی بازی می‌کند و باید به کادر فنی این تیم تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شرایط را آنالیز کرده بودیم و فوتبالی تاکتیکی را اجرا کرده بودیم اما خستگی بازیکنان در چند وقت اخیر موجب شد اشتباهات فردی تاثیر خودش را روی بازی بگذارد. باید در این زمینه مدیریت لازم را انجام می‌دادیم اما مشکلات زیادی در این مسیر وجود دارد. این بازی نباید با نتیجه دو بر صفر به پایان می‌رسید ولی ما هم از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و باید به شهاب گردان هم به خاطر عملکرد خوب خود تبریک گفت.

او درباره عدم حضور خود در نشست خبری قبل بازی گفت: من بعد از بازی هفته قبل سه جلسه تمرین داشتیم و از آن سه جلسه، دو جلسه ریکاوری بود و جلسه سوم تمرین هم روز گذشته بود که با نشست خبری مصادف شده بود. شما باید گاهی خود را جای من بگذارید. من گفتم نشست را عقب یا جلو بیندازید اما این اتفاق نیفتاد و من به خاطر عدم حضور خود عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، خبرنگاران خوزستانی حاضر در نشست مطبوعاتی به دلیل عدم حضور مجتبی سرآسیایی در نشست خبری قبل بازی، از سرمربی شهرخودرو سوالی نکردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو مجتبی سرآسیایی استانی ورزشی سرمربی شهرخودرو خستگی بازیکنان نشست خبری عدم حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" مجتبی سرآسیایی و رضا مهاجری ۲سرمربی همشهری که در این دیدار به مصاف یکدیگر رفتند پیش از این هم علی‌رغم آن‌چه نشان می‌دادند رابطه عمیقی با یکدیگر نداشتند، این در حالی است که آن‌ها یک دوره طولانی‌مدت در پدیده و شهرخودرو و یک دوره کوتاه در مس کرمان با یکدیگر همکاری داشتند.

آن‌ها گرچه پیش از شروع بازی با لبی خندان و دلی شاد در آغوش یکدیگر شکار دوربین مهدی زارع شدند، اما در ادامه تنش آن‌ها لب خط به اوج خود رسید و درگیری‌ها حتی تا رختکن نیز ادامه داشت و به مصاحبه‌های پس از بازی هم رسید. مهاجری هم که معمولا مستقیما درباره کسی صحبت نمی‌کند طی یک پست اینستاگرامی به رفتار سرآسیایی انتقاد کرد تا مشخص شود تصویر ثبت شده، فقط یک آرامش قبل از طوفان و یک لبخند ساختگی برای دو طرف بوده است.

دیگر خبرها

  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست