Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@22:18:50 GMT

نبود علائم کرونا در 3 تبعه چینی در نطنز اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۷۴۴

نبود علائم کرونا در 3 تبعه چینی در نطنز اصفهان

رئیس شبکه بهداشت نطنز گفت: خوشبختانه علائمی از کرونا در ۳ تبعه چینی در نطنز وجود نداشت.

علی شریفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طبق بررسی های بالینی، خوشبختانه علائمی از ابتلا به ویروس کرونا در ۳ تبعه چینی در نطنز وجود نداشت.

وی افزود: پس از اعلام حضور ۳ تبعه چینی در نطنز، برای اطمینان بیشتر تیم های پزشکی شبکه بهداشت نطنز از همان ابتدا بررسی های اولیه ای را برای این ۳ تبعه چینی انجام دادند که خوشبختانه هیچ اثری از ابتلا به ویروس کرونا در آنها مشاهده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت نطنز گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی برای این اتباع چینی وجود ندارد و مردم نگران نباشند.

وی تصریح کرد: از همه مردم می خواهیم به شایعات توجهی نکنند و اجازه ندهند شایعات در جامعه رواج یابد.

شریفی اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم تا نسبت به بهداشت فردی دقت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده علائم غیر طبیعی مانند مشکلات گوارشی، تب و لرز و... سریعا به اورژانس مراجعه کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/002zKH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ویروس کرونا شبکه بهداشت نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت

پلیس مالزی از دستگیری فردی با تابعیت دوگانه فرانسوی ـ اسرائیلی خبر داد که قصد داشت دفتر حماس در مالزی را مورد حمله تروریستی قرار دهد.

به گزارش ایسنا، رئیس کل پلیس مالزی طی مصاحبه‌ای مطبوعاتی رسماً از کشف یک عملیات تروریستی و خرابکاری توسط فردی دارای تابعیت رژیم صهیونیستی در روز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و تصویر گذرنامه‌های این فرد که ۳۸ ساله که «آویتان شالوم» نام دارد و همچنین اشیا مکشوفه از وی را منتشر کرد.

به گفته این مقام مسئول، فرد مذکور در ابتدا با گذرنامه فرانسوی از مبدا دوبی وارد مالزی شده و از آنجایی که محل تولدش در گذرنامه فرانسوی، یکی از شهرهای فلسطین اشغالی ذکر شده است، در تور کنترلی پلیس مالزی قرار می‌گیرد و متعاقب آن سایر رفتارهای مشکوک نامبرده نیز تحت رصد پلیس ثبت و ضبط می‌‎شود؛ تغییر ۵ هتل محل اقامت در طول ۶ روز حضور در مالزی و نیز خرید سلاح غیرمجاز و پرداخت آن از طریق رمزارز از جمله رفتارهایی بوده که توسط پلیس مالزی ثبت شده است. در ادامه به مجرد قطعیت معامله سلاح و به‌محض حصول اطمینان از قصد نامبرده مبنی بر اقدام تروریستی، پلیس وارد عمل شده و وی را در هتل آکوود خیابان امپنگ واقع در بافت دیپلماتیک شهر کوالالامپور بازداشت کرد.

در این عملیات، علاوه بر گذرنامه اسرائیلی و کسب اطمینان از هویت اصلی نامبرده، ۶ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲۰۰ فشنگ جنگی و مقادیری داروی شیمیایی جهت بیهوشی نیز از وی کشف گردید که تمامی موارد توسط یک تیم پشتیبانی محلی تهیه و تحویل نامبرده شده بود. پس از آن تیم محلی مذکور نیز مورد رصد قرار گرفته و تاکنون ۵ نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند که یکی از آن‎ها یک زوج هندو و سایرین زن و مرد چینی تبار هستند. نکته شایان توجه این است که سوژه اصلی بازداشت‌شده در اعترافات خود، در یک سناریوی ساختگی، خصومت‌های شخصی و خانوادگی با یک تبعه اسرائیلی دیگر و قصد ترور وی در مالزی را دلیل فعالیت‌های خود اعلام نمود و رسانه‌های اسرائیلی نیز به منظور تامین و تقویت این داستان پوششی اقدام به بازنشر این مطالب کرده‌اند.

عامل اسرائیلی مذکور با هدف طراحی و هدایت اقدام روی اعضا و پرسنل دفتر حماس در مالزی به این کشور آمده بود و در مدارک و گوشی‌های تلفن همراه کشف‌شده از فرد مذکور (تعداد ۸ عدد گوشی تلفن همراه)، عکس، آدرس، شماره تماس و برخی مشخصات منزل شخصی و محل کار برخی از او قابل مشاهده بود و این مسئله باعث شده دستگاه اطلاعاتی مالزی مطمئن شود که هدف عامل اسرائیلی مذکور، دفتر حماس در مالزی بوده است. همچنین به صورت آشکار نیز رئیس پلیس مالزی طی روزهای اخیر مصاحبه دیگری با رسانه‌‎ها انجام و خبر از دستگیری ۱۲ نفر از مرتبطین فرد اسرائیلی مذکور داد که در میان آن‎ها، دو تبعه ترکیه، یک تبعه گرجستان و دو تبعه اندونزی وجود دارد. 

تصاویر منتشر شده از گذرنامه‌های «آویتان شالوم»

براساس اعلام رئیس پلیس مالزی، سه هدف بالقوه برای فرد بازداشت‌شده متصور است  شخصیت‌های فلسطینی، مقامات مالزیایی و سفارت‌های خارجی مقیم مالزی از جمله آنهاست.

رهبران فلسطینی مقیم مالزی طی مدت اخیر پیام‌های تهدیدآمیز متعددی در شبکه‌‎های مجازی خود دریافت کرده بودند؛ با این حال این اولین بار است که به این شکل فردی از اتباع رژیم برای اقدام عملیاتی روی آنها به مالزی اعزام می‌شود.

جلسه دادگاه این فرد اسرائیلی به صورت غیرعلنی و تحت تدابیر شدید امنیتی در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۴ برگزار شد. همچنین به دلیل اینکه فرد مذکور دارای گذرنامه فرانسوی است، سفارت فرانسه برای وی اعلام کفالت و عنوان کرده که تمام امور مربوط به وی را پاسخگو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟
  • سندروم پس از کرونا چیست؟