Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «خورشید»، تازه‌ترین فیلم مجید مجیدی که با ۴ روز تاخیر به بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رسید، بار دیگر به تعویق افتاد.

با این‌که قرار بود، اولین نمایش این فیلم، امشب (چهارشنبه ۱۶ بهمن) در پردیس ایران‌مال باشد، اما اینک اعلام شده است «خورشید»، ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه ۱۷ بهمن‌) در پردیس سینمایی آزادی روی پرده می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی «خورشید»، ضمن انتشار نخستین عکس از حضور طناز طباطبایی در این فیلم، با انتشار متنی اعلام کرد: «مخاطبان فهمیم و عزیزی که در دو روز گذشته علی‌رغم داشتن بلیت موفق به تماشای این فیلم نشده‌اند و فیلم جایگزین دیگری را دیده‌اند، به اطلاع می‌رساند به‌زودی و به هزینه تهیه‌کننده فیلم، می‌توانند با در دست داشتن سری بلیت‌هایشان، در زمانی که متعاقبا اعلام می‌شود به تماشای فیلم «خورشید» بنشینند.

۵۷۵۷ کد خبر 1349514

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجید مجیدی طناز طباطبایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!

مس رفسنجان در دیداری تدارکاتی بهمن تهران را مغلوب کرد

طرفداری | مس رفسنجان پیش از تقابل با استقلال در بازی دوستانه به برتری رسید.

تیم فوتبال مس رفسنجان در دیداری تدارکاتی که امروز در رفسنجان برگزار شد، با نتیجه 2 بر 0 بهمن تهران را شکست داد.

حسن جعفری و سجاد شهباززاده در این دیدار برای مس رفسنجان گلزنی کردند.

مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر باید به مصاف استقلال برود و بهمن تهران نیز در دیداری حساس روبروی سپاهان قرار خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دهم فروردین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی
  • حسن ریوندی: تلویزیون چند تا مجری خل و چل داره که یکیشون بهمن هاشمیه (فیلم)
  • دهم فروردین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی (ره)
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آیا خورشید می‌تواند زمین را ببلعد؟
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند