Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با تعریف از فوتبال تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد واقعا شرایط خوبی دارد و فوتبال خوبی بازی می کند اما نتیجه معقول دو هیچ نبود زیرا ما هم موقعیت های بسیاری داشتیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مجتبی سرآسیایی پس از شکست تیمش در مقابل فولاد با حضور در اتاق کنفرانس خبری ورزشگاه فولاد آره نا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار خیلی جان داری بود هم از لحاظ فنی و فیزیکی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد واقعا شرایط خوبی دارد و فوتبال خوبی بازی می کند به آقای نکونام و کادر فنی شون تبریک می گویم که نکات فنی و فوتبالی که خیلی خوب اجرا می کنند.

او با بیان اینکه ما تیم فولاد را خوب آنالیز کرده بودیم، گفت: بازیکنان ما فوتبال تاکتیکی خوبی را اجرا کردند اما متاسفانه خستگی ها و فواصل زمانی طول سفر و نزدیکی زمان دیدار ها بالاخره در یک جایی خودش را نشان می دهد و شاهد اشتباهات فردی می شویم و اجتناب ناپذیر است. البته تمام سعی ما بر این است بتوانیم این موارد را مدیریت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو افزود: البته نتیجه معقول دو هیچ نبود زیرا ما هم موقعیت های بسیاری داشتیم و در اینجا به شهاب گردان هم تبریک می گویم زیرا با قابلیت های بالای خود به کمک تیمش می آید و در این دیدار بارها آن را شاهد بودیم.

در ادامه یک خبرنگاران خطاب به سرآسیایی گفت؛ به دلیل عدم حضورتان در نشست خبری پیش از این دیدار که ما آن را نوعی بی احترامی به خبرنگاران قلمداد می کنیم، هیچ سوالی از شما نداریم. سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو نیز در پاسخ بیان کرد: من در یک جمله خدمت شما عرض می کنم که شائبه بی احترامی ذهن شما را درگیر نکند. من کلا بعد از دیدار قبل سه جلسه با تیم تمرین کردم که دو جلسه اش ریکاوری بود و جلسه سوم هم مرور تاکتیکی داشتیم. دیروز متوجه شدم که نشست خبری پیش از این دیدار با تمرینات جلسه سوم هم زمان است. خواهش کردم که زمان نشست را به عقب یا جلو موکول کنند که این اتفاق نیفتاد. شما هم قطعا اگر جای من بودیم همین تصمیم را اتخاذ می کردید. من همینجا ایستاده از شما عذر خواهی می کنم و امیدوارم حلال کنید، خدا نگهدار.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال سرمربی برنا خوزستان شهر خودرو سرمربی تیم فوتبال تبریک می گویم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)