Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@20:57:06 GMT

واژگونی اتوبوس در ملایر ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۹۹۰۴

واژگونی اتوبوس در ملایر ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت

حسن آبخو عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این اتوبوس از سمت همدان به شیراز در حرکت بود که همزمان با یک دستگاه تریلر به طرفین جاده منحرف و واژگون شدند.

وی افزود: هر ۲ دستگاه در یک لاین جاده در حال حرکت بودند که از جاده منحرف شدند.

رییس جمعیت هلال احمر ملایر بیان کرد: اتوبوس دارای ۱۹ سرنشین بود که این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبخو گفت: پس از اطلاع از این حادثه تیم های امدادی هلال احمر، اورژانس، نیروهای پلیس، راهداری و آتش‌نشانی ملایر و زنگنه به موقع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مجروحان این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان‌های ملایر منتقل شدند و هم اکنون در حال مداوا هستند.

آبخو گفت: تا این ساعت گزارشی از تلفات جانی این حادثه گزارش نشده است.

طبق آمار ارایه شده از سوی پلیس راه استان همدان واژگونی خودرو در این استان ۱۴ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

بر اساس این گزارش واژگونی خودرو ۳۸ درصد از سوانح کشور را تشکیل می دهد که این آمار در استان همدان بیش از ۵۰ درصد است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آتش نشانی اتوبوس بیمارستان پلیس راه استان جمعیت هلال احمر انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران