Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی _ مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خوزستان، با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها تقویت روحیه انقلابی و تشکیل جامعه آرمانی از دانش‌آموزان است.

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خوزستان، با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، اظهار کرد: محوری ترین برنامه اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی در این ایام، که مصادف با چهلمین روز به شهادت رسیدن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری شهادت حاج قاسم نشان داد که انقلاب زنده است و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به عنوان پرچمدار بیانات رهبر انقلاب، تاکید ویژه‌ای بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان کشور دارد و محتوای مدرسه انقلاب را براساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌کند.

عرب بیان کرد: یکی از اهداف ما در برگزاری این برنامه تقویت روحیه انقلابی و تشکیل جامعه آرمانی از دانش‌آموزان است که با برگزاری این نمایشگاه نشاط و امید را به آنان تزریق می‌کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خوزستان افزود: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از 12 تا 22  بهمن در بیش از ۸۰ مدرسه در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب تقویت روحیه انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

در این راستا به همت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است

کد خبر 6085098 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه