Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نادر شهسواری بازیگر فیلم شنا پروانه در خصوص این اثر و کار با محمد کارت گفت: محمد کارت با ساخت این فیلم کاری کرده کارستان و نشان می‌دهد این فیلمساز آینده خوبی دارد و وقتی نخستین فیلم بلند خود را با این موضوع إستارت می‌زند قطعا افق روشنی دارد و فیلمنامه شنای پروانه خوب نوشته شده بود، گره و مخاطب را تا آخر با خود همراه می‌کند هرچند ایرادات جزئی هم داشت و نباید روی برخی صحنه‌ها زیاد تاکید می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بازی‌های فیلم بجز بنده به خوبی نقش خود را ایفا کردند و نکته‌ای باید به آن توجه داشت این است که نسل ما با دیدن فیلم‌های کلاسیک رشد کردند و نگاه و معیار ما بر اساس اصول کلاسیک بوده، اما وقتی نگاه می‌کنیم فیلمسازانی مثل محمد کارت سن شکن می‌شوند و بدعت گذاری غلط نمی‌کنند و نگاه خودشان را در فیلم جاری می‌کنند و چه بخواهیم و نخواهیم آینده متعلق به آن‌ها هست.

نادر شهسواری افزود: باید به جوان‌ها بیشتر بها بدهیم، چون امروز حرف درست و برآیند جامعه ما را فیلمسازان جوان می‌زنند و قصدم نبش گذشته‌ها و انتقاد از فیلمسازان پیشکسوت نیست، ولی باید قبول کنیم کارگردان‌های جوان و خوشفکر در حال شکست مرز‌ها و خط قرمز‌ها هستند و فیلم شنای پروانه دقیقا به همین موضوع اشاره دارد و برآیند و بازتاب واقعی اتفاقات جامعه است.

او اضافه کرد: شنای پروانه بازتاب واقعی شرایط جامعه ایران است، واقعیت که باز آفرینی شده نه بازسازی صرف و این مسئله بسیار پراهمیت در حوزه اندیشه ورزی سینما و تکنیکا نگاه کردن بحساب می‌آید.

او در پایان گفت: به نظر می‌رسد اگر نگاه به قاب بندی، قاب بندی و فیلمسازی کلاسیک نداشته باشیم یعنی نه اینکه اون اصول را بهش تعلق خاطر نداشته با شیم، اما فعلا آن‌ها را کنار بگذاریم و اجازه دهیم فیلمسازان جوانی مانند محمد کارت که آینده روشنی دارند و حرفی برای گفتن در هنر فیلمسازی دارند اثر خود را بسازند، چون آینده متعلق به آن‌ها است.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز از پانزدهم بهمن در تالار حافظ، پردیس گلستان و هنرشهر آفتاب شیراز آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فجر جشنواره فیلم فجر شنای پروانه محمد کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو

هنوز تکلیف سرمربی بارسلونا برای فصل آینده مشخص نیست.

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا ژاوی در بارسلونا می‌ماند یا این باشگاه را در پایان فصل ترک می‌کند.

به گزارش فابریتزیو رومانو، پس از مذاکرات داخلی امروز، هنوز توافقی بین ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری حاصل نشده است. لاپورتا بر حفظ ژاوی تأکید دارد، اما احتمال جدایی این سرمربی در پایان فصل همچنان وجود دارد و بارسلونا در حال بررسی سایر گزینه‌ها است. تصمیم نهایی به زودی اتخاذ خواهد شد.

پیش از این موندو دپورتیوو در خبری فوری اعلام کرده بود که ژاوی برای ماندن در بارسلونا اعلام آمادگی کرده بود اما مذاکرات امروز این سرمربی جوان و مدیریت بارسا فعلا از نگاه رومانو به بن‌بست خورده است. به گزارش رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، آبی‌اناری‌ها موازی با مذاکراتی که با ژاوی برای ماندن او دارند، از رفا مارکز به عنوان گزینه جانشینی او یاد می‌کنند و روی نام او برای هدایت بلوگرانا اتفاق‌نظر دارند.

بیشتر بخوانید: فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • زنده گیری یک حلقه مار افعی در نیشابور