Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@06:44:55 GMT

درگذشت خیّر مدرسه سازِ بوکانی

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۱۳۸۵

در پی درگذشت «حاجی قرنی آغا ایلخانی زاده» از خیّرین مدرسه ساز در بوکان و از چهره های خوش نام در این عرصه، حجت الاسلام والمسلمین امیر یعقوب حقیقت تبریزی، از مبلّغان فعال در خارج از کشور پیام تسلیتی خطاب به خانوادۀ آن مرحوم صادر کرد.

متن پیام از این قرار است:

«انّا لله و انّا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب عمدة الاخیار، آقای حاجی قرنی آغا ایلخانی زاده واصل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ذات اقدس الهی غفران و مغفرت برای ایشان و صبر جزیل برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده و خانواده های وابسته، خصوصاً بیت محترم سادات زنبیل، مسألت دارم.

یاد و خاطرۀ آن رحیل و رفاقت دیرینۀ آن بیت محترم با جدّ بزرگوارم، هرگز از لوح دل نرود.

در غم شما شریک هستم. امیر یعقوب حقیقت تبریزی»

لینک کوتاه: asriran.com/002zKz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: با توان حداقلی به مقابله با ظرفیت حداکثری اسرائیل رفتیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن عابدینی (کارشناس مسائل بین‌الملل) در حساب کاربری خود در فضای مجازی روایتی را از دیدار با سردار حاجی‌زاده به تصویر کشیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها