Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: ۱۰۵ زوج دانشجو شامل ۴۵ زوج دانشجو از دانشگاه شهرکرد، ۱۹ زوج دانشجو از دانشگاه فرهنگیان، ۱۴ زوج دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ زوج دانشجو از دانشگاه آزاد در قالب بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی «همسفر تا بهشت» عازم سفر زیارتی مشهد مقدس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این اعزام با هدف فرهنگ سازی و ترویج ازدواج آسان انجام گرفت.

کریمی اضافه کرد: مدت این سفر زیارتی سه روز است و طی آن برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی ویژهی زوجین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد همسفر تا بهشت ازدواج دانشجویی زوج دانشجو از دانشگاه سفر زیارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد عصر پنجشنبه در نشست خبری جمع بندی آمار ورود زائرین و اقدامات انجام شده در پیک اول سفرهای نوروزی اظهار کرد: ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر وارد مشهد شده اند و بیشترین ورودی به ترتیب مربوط به وسیله نقلیه شخصی، جاده‌ای عمومی که اتوبوس‌ها، راه آهن و هوایی بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از ۱۵ اسفند تا امروز ۹ فروردین مجموع ورودی مسافر به مشهد ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۳۶۰ نفر است که ۶۵۴ هزار و ۶۰۰ نفر با وسیله نقلیه شخصی، ۵۹۲ هزار و ۲۱۳ نفر از طریق اتوبوس، ۴۳۱ هزار و ۷۱۰ نفر از طریق ریلی و ۲۳۹ هزار و ۸۷۰ نفر از طریق هوایی به مشهد آمدند.

وی در خصوص تکمیل ظرفیت محل‌های اسکان و اقامت گفت: در شب گذشته ۵۱ درصد در مشهد و ۵۳ درصد در استان ظرفیت اقامت رسمی کامل شده بود.

گنابادی نژاد در خصوص بازرسی از اصناف گفت: ۲۶ هزار و ۲۳۰ بازرسی از اصناف شده است و ۵ هزار و ۸۶۲ پرونده به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان تشکیل شده است، ۸۵۶ شکایت صورت گرفته و ۶۰ واحد پلمب شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین تخلف اصناف عدم درج قیمت، گران‌فروشی و عدم صدور صورتحساب بوده است.

وی بیان کرد: بیشترین نارضایتی و تخلف از اصناف به ترتیب از صنف پوشاک، مواد خوراکی، اقامتی، حمل و نقل و رستوران‌ها بوده است.

گنابادی نژاد رزرو اقامت‌های رسمی در شب‌های قدر را تاکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد بیان کرد و اقامت‌های موقت و حسینیه‌ها تدارک دیده شده است.

کد خبر 6064480

دیگر خبرها

  • ورود حدود ۸ میلیون مسافر نوروزی به مشهد مقدس
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد مقدس
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد مقدس
  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • بزرگترین سفره افطار جهان به طول ۶ کیلومتر در مشهد مقدس 
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود