Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@15:02:23 GMT

ساز موسیقی فجر کوکـ شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۱۶۶۲

ساز موسیقی فجر کوکـ شد!

به گزارش روابط‌عمومی سی و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، این ۸۲ گروه در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، ارکسترال، پاپ، بانوان، تلفیقی و کودک و نوجوان، در جشنواره‌ی امسال حضور دارند.

برای علاقه‌مندان به پاپ

علاقه‌مندان موسیقی پاپ می توانند رقابت ۹ گروه را در جشنواره‌ی امسال دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط‌عمومی سی و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، «گروه برادران» (آرش و مسیح عدل‌پرور) روز چهارشنبه ۲۳ بهمن دو اجرا، «امید حاجیلی» و «علی یاسینی» در ۲۴ بهمن به‌ترتیب در سانس نخست و دوم، «رضا بهرام» ۲۵ بهمن دو اجرا، «محسن ابراهیم‌زاده» ۲۶ بهمن دو اجرا، «‌امیرعباس گلاب» و «گروه ماکان» (رهام هادیان و امیر مقاره) در ۲۷ بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، «آرون افشار» ۲۸ بهمن دو اجرا، «سیروان خسروی» ۲۹ بهمن دو اجرا و «بهنام بانی» اول اسفند دو اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران  خواهند داشت.

بلیت‌ اجراهای سی و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر در سایت‌های تیوال و پارس‌بلیت آغاز شده است.

بانوان در نیاوران

پنج گروه موسیقی بانوان نیز در سی و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن در فرهنگ‌سرای نیاوران، اجرای صحنه‌ای خواهند
 داشت.

گرامی‌داشت غم‌بار

در سی و پنجمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، رویدادهای ویژه‌ای به‌یاد درگذشتگان هواپیمای اوکراینی انجام می‌شود.

بنابه این گزارش شورای ارزیابی جشنواره با گرامی‌داشت یاد جان‌باختگان سانحه‌ی هوایی، از جمله «روجا آزادیان» از هنرمندان حوزه‌ی موسیقی که در این پرواز بود، یاد و خاطره‌ی عزیزان را گرامی می‌دارد.

از سوی دیگر ستاد برگزاری جشنواره‌ی موسیقی فجر، ضمن اعلام هم‌دردی با هنرمندان و مردم آسیب‌دیده‌ی سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان، در نظر دارد با برگزاری این جشنواره در استان سیستان و بلوچستان در اواخر بهمن‌، با ایجاد فضایی امیدبخش به کاهش رنج‌های عزیزان استان کمک کند.

کد خبر 482583 برچسب‌ها نوجوان همشهری دوچرخه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوجوان همشهری دوچرخه سی و پنجمین جشنواره ی موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلم کوتاه «چوپان» به کارگردانی مهرشاد رنجبر روانه جشنواره‌های بین‌المللی می‌شود و در اولین گام در جشنواره آلمان حضور پیدا کرده است.

این جشنواره هر ساله در «BABELSBERG KONRAD WOLF » قدیمی‌ترین دانشگاه آلمان برگزار می‌شود و به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره دانشجویی در اروپا بستری برای فیلم‌سازان جوان فراهم می‌کند تا آثار خود را از سراسر دنیا به نمایش بگذارند.

پنجاه و سومین دوره جشنواره «sehsuchte» از ۲۵ تا ۲۸ آوریل (۶ تا ۹ اردیبهشت) در موزه فیلم پوتسدام آلمان برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان «چوپان» آمده است: «روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.»

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری‌مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرشاد رنجبر، تهیه‌کننده: مژگان رایگان، رضا فتح الهی‌پور، گروه کارگردانی: آرمان اسماعیلی، راوین طاهامی، علی باقری، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: رامین ابوالصدق، موسیقی: آریا گازر، طراح صحنه: حامد اصلانی، طراح لباس: مسیحا اصلانی، گریم: مونا طباطبایی، اصلاح رنگ: فربد جلالی، منشی صحنه: ارغوان نادعلی، عکاس: صحرا جمشیدی، مدیر تولید: امیر پیرصالحی، پخش بین‌الملل: مهرشاد رنجبر و مریم بختیاری مشاور رسانه: سمیرا افتخاری.

کد خبر 6080902

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد