Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:50:01 GMT

رهبری‌فرد: با پروین قهر نیستم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۲۲۹۴

رهبری‌فرد: با پروین قهر نیستم

«بهروز رهبری‌فرد» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و می‌تواند شهرآورد را با پیروزی پشت سر گذاشته و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

وی افزود: فرهاد مجیدی در مربیگری کم‌تجربه است و به عنوان سرمربی‌ سابقه حضور در شهرآورد را ندارد. در دوره اولی که یحیی گل‌محمدی هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت همین حرف‌ها را درباره او می‌زدند اما سرمربی امروز قرمزپوشان تجربیات ارزشمندی را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: دوست دارم پرسپولیس با یک نتیجه پرگل شهرآورد را به سود خود پایان دهد تا هواداران این تیم خوشحال شوند.

رهبری‌فرد تصریح کرد: استقلالی‌ها نگران غیبت شیخ دیاباته در بازی بازی با پرسپولیس نباشند و به بازیکنان دیگر اعتماد کنند. اینکه بخواهید ناراحتی خود را از نبود یک بازیکن نشان دهید توهین به بازیکنان دیگر است در گذشته نیز در شهرآوردها بازیکنان بزرگی از پرسپولیس حضور نداشته‌اند و کوچک‌ترین اتفاقی رخ نداد.

وی تاکید کرد: در شهرآورد ۴۹ و از روی نقطه پنالتی‌ دروازه استقلال را باز کردم تا خاطره‌ای شیرین از این مسابقه برایم باقی بماند. البته این بازی جنجال‌هایی داشت که آن هم برای همیشه ثبت شد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس افزود: اگر برخی اوقات درباره پرسپولیس حرف می‌زنم انگار نه انگار کاپیتان این تیم بوده‌ام و در همین شهرآورد گل ‌زده‌ام. همه‌ می‌دانند یک پرسپولیس صد آتشه هستم و عاشق تیم محبوبم که سال‌ها برایش بازی کردم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته شهرآورد یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی پروندهٔ خبری شهرآورد پایتخت در قلب زمستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته شهرآورد یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته شهرآورد یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی رهبری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: 

طرفداری| بهروز رهبری فرد پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد با این سبک بازی هیچ کدام از تیم های استقلال و پرسپولیس لیاقت قهرمانی را ندارند.

بهروز رهبری فرد با اشاره به رقابت نزدیک دو تیم استقلال و پرسپولیس در ۷ هفته پایانی لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها اظهار داشت:

من خیلی لیگ را دنبال نمی‌کنم چرا که بازی‌ها در ساعت‌هایی است که من یا مشغول کاری هستم یا در خانه نیستم. اما دو بازی آخر تیم های استقلال و پرسپولیس را دیدم و به نظرم من با این کیفیت و سبک بازی که این دو تیم ارائه می دهند هیچ کدام از تیم‌های استقلال و پرسپولیس لیاقت قهرمانی را ندارند. این چه فوتبالی است؟ نیمه دوم بازی پرسپولیس و ملوان را دیدم تعجب کردم چطور این تیم دارد قهرمان می‌شود!؟ تیمی که دارد قهرمان می‌شود باید در قواره قهرمانی بازی کند.

او افزود:

حتی تیم استقلال در مقابل آلومنیوم عملکرد خاصی نداشت و اگر نیمه دوم تیم آلومینیوم یک مقدار تجربه داشت می‌توانست بازی را ببرد یا بازنده نباشد. ملوان هم نباید به پرسپولیس می‌باخت. پرسپولیس با این روندی که مقابل ملوان داشت امتیاز از دست می‌دهد. باید یک فکری بکند حالا اگر لازم است تغییر تاکتیک بدهد. بهترین نفرات را دارد. خوب هم حمایت می‌شود اما فوتبالی که ارائه می‌دهد به هیچ وجه قابل قبول نیست. بزن زیرش که خیلی وقت است منسوخ شده است. در زمان ما می‌گفتند فوتبال علی اصغری الان این فوتبال علی‌اکبری است. هیچی از پرسپولیس ندیدیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد:

فقط بردهای یک هیچ، یک هیچ، هم برای پرسپولیس و هم برای استقلال رقم می‌خورد اما هوادار و مردم و من دوست داریم بازی های پر گل را ببینیم. پرسپولیس در نیم فصل سه -چهار تا بازیکن خوب هم اضافه کرد. یک گل بزن و برو تو دفاع و فقط دفاع کن که نمی شود! از طرفی اشتباهات داوری هم هست. این طور بردها برای من لذت ندارد. البته تیم‌های دیگر هم زحمت می‌کشند اما هیچ کدام به اندازه پرسپولیس بازیکن ندارند. به اندازه پرسپولیس هوادار ندارند. به اندازه پرسپولیس هم حمایت نمی‌شوند! هیچ تیمی این حد در ناز و نعمت نیست. اما یک گل می زنید آنهم حالا آفساید یا هرچی بعد به دفاع می‌روید. خب حمله کنید گل دوم و سوم را بزنید. بازی در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران است. ولی رفته‌اید دفاع می‌کنید.

رهبری فرد در خصوص اینکه قهرمانی از بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس متعلق به کدام تیم خواهد بود تاکید کرد:

هر کدام از تیم ها باهوش‌تر باشند و امتیازات را بگیرند قهرمان می‌شود.

او درباره اینکه از وقتی اوسمار سکان هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته سوای نیمه دوم بازی با ملوان در سایر بازی‌ها عملکرد قابل قبولی داشته به همشهری آنلاین گفت:

اوسمار را باید در دو -سه بعد ارزیابی کنیم. اولا اینکه اگر در نیمه فصل ۳-۴ بازیکن به تیم اضافه نمی شدند و همان تیم زمان یحیی گل محمدی بود چگونه نتیجه می‌گرفت؟ یا باید در بازی مقابل تیمی مانند ملوان که تهاجمی می کرد ارزیابی می‌شد. در کنارش در ۳-۴ بازی هم خوب بوده اما تیمی که نوسان دارد دچار مشکل می‌شود. تیمی که خوب بازی می‌کند نتیجه هم می‌گیرد. با این حال اوسمار هم به عنوان جانشین یحیی گل محمدی توانسته گلیم خودش را از آب بیرون بکشد اما نمی‌شود گفت فوق العاده بوده است.

او با حمایت از رفیعی دروازه بان جانشین بیرانوند در تیم پرسپولیس تاکید کرد:

متاسفانه فوتبال این طوری است. بارسلونا دفاع وسط ۱۶ ساله و و ینگر راست ۱۷ ساله را استفاده می کند و ما تعجب می‌کنیم. انگار که از فضا آمده‌اند اما ما وقتی به ناچار مجبور می‌شویم بیرانوند را به دلیل مصدومیت بیرون بگذاریم از بازیکن جوان و جانشین استفاده می‌کنیم وگرنه اگر بیرانوند مصدوم نمی شد ۱۰۰ سال دیگر به رفیعی بازی نمی‌رسید. چراکه جرات نداشتن به او بازی بدهند. در حالی که اگر امسال به رفیعی و امثال او بازی بدهند پشتوانه تیم است و سال آینده فیکس بازی می‌کند. در اروپا دروازه‌بان دوم بازی‌های حذفی را بازی می‌کند اما در ایران اینطور نیست. باید به نفرات جوان و ذخیره بها داد.

رهبری فرد در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت:

صنعت نفت یک هفته قبل تر توانست سپاهان را ببرد و زمانی هم که خودم در پرسپولیس بازی می‌کردم همواره بازی با صنعت نفت در آبادن یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود. در آبادان بازیکنان این تیم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و هوادارانشان ۳ برابر با انگیزه‌تر تیم‌شان را تشویق می کنند. با این حال پرسپولیس اگر خودش باشد (نه مثل نیمه دوم بازی با ملوان) می‌تواند پیروز شود. با وجود اینکه صنعت نفت مربی جدیدی را استخدام کرده اما هنوز آن ساختار تیمی را ندارد. اما اگر بخواهیم دفاع کنیم کارمان خیلی سخت می‌شود. نباید بگویم صنعت نفت به عنوان یکی از تیم‌های انتهای جدولی نمی‌تواند دردسری برایمان داشته باشد بلکه باید با تمام قوا به مصاف این تیم برویم.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه جواد نکونام به عنوان مربی تیم استقلال قبل و بعد از هربازی علیه پرسپولیس صحبت هایی را مطرح می‌کند گفت:

این موضوع خیلی بد است. جواد نکونام بازیکن تیم ملی بوده و یکی از بهترین هافبک ها محسوب می‌شد. من در تیم ملی و یک سال در پاس با او همبازی بودم. خیلی بچه خوبی است. در عرصه مربیگری باید یک مقدار خودش را کنترل کند. من در یک جمعی هم گفتم این استرسی که نیمکت استقلال دارد که با هر سوت داور همه مربیان به لب خط می‌آیند ناخودگاه در زمین به بازیکنان انتقال داده می‌شود. در حالی که اگر نیمکت آرامش داشته باشد بازیکنان هم در زمین با آرامش بازی می‌کنند. اما این عصبانیت روی نیمکت باعث می‌شود در کنفرانس الفاظی را به کار ببرد که اگر آرامش داشت و عصبانی نبود هیچ وقت آن الفاظ را به کار نمی‌برد.

وی ادامه داد:

تا زمانی که VAR به فوتبال ما نیاید مباحث پیرامون داوری وجود خواهد داشت. اینکه بگویند نمی واهند ما قهرمان شویم یا می خواهند فلان تیم قهرمان شود از کسی که سال ها در اروپا با مربیان بزرگ کار کرده قابل قبول نیست. باید احترام حریف را داشت. یا اینکه فلان تیم رقیب در نیم فصل بازیکن خریده است خب شما هم خرید می‌کردید. البته فکر می کنم منظورشان این است که صاحب دو تیم استقلال و پرسپولیس یکی است و مثلا وقتی به پرسپولیس پول داده اند تا بازیکن بخرند، باید به استقلال هم می دادند. با این حال جواد نکونام مربی خوبی است، بازیکن خوبی هم بوده ولی این نوع صحبت ها در قواره مربیان استقلال و پرسپولیس نیست. بیانیه های این دو باشگاه هم که دیگر کمدی شده و خیلی خنده‌دار است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!