Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی پناه گفت: مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین(س) و بزرگذاشت مقام مادران شهدا در بندرعباس برگزار می شود.

« غلام احمدی پناه »، مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و در راستای بزرگداشت مقام مادران شهدا، مراسم سوگواری در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین شیخ مسعود عالی از کارشناسان برجسته صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ازجمله ویژه برنامه « سمت خدا » در این مراسم در رابطه با سیره زندگی حضرت ام البنین(س) سخنرانی خواهد کرد.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان عنوان کرد: مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(س) در این مراسم به مداحی و نوحه خوانی می پردازند.

 

وی گفت: مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین(س) و بزرگذاشت مقام مادران شهدا  از ساعت 18:30 شنبه 19 بهمن ماه جاری به همت هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان و با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین(س) برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر دهه فجر دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی ایام دهه فجر ایام دهه فجر سالروز وفات حضرت ام البنین س مراسم سوگواری هیئت رزمندگان اسلام بندرعباس مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین س مقام مادران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز قدس باشکوه‌تر از گذشته در کردستان برگزار شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، گفت: امسال با توجه به اتفاقات غزه، باید مراسم روز قدس بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در استان برگزار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌‌های یوم الله قدس، توجه به برگزاری باشکوه برنامه‌های این ایام را مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: امسال با توجه به اتفاقات شش ماهه گذشته و شهادت 30 هزار نفر در غزه و تعرض به کودکان مظلوم که بسیار جانکاه است، باید مراسم روز قدس بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) «مَن أخَذَ لِلمَظلومِ مِنَ الظَّالِمِ کانَ مَعِیَ فی الجَنَّةِ مُصاحِبا گفت: هرکس در برابر ظالم، کمک مظلوم باشد در بهشت مصاحب من است، چراکه اسلام طرفدار مظلوم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به فرموده دیگری از حضرت محمد(ص) اشاره کرد و افزود: رسول اکرم(ص) فرموده «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى‌زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، کسى که این فریاد را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست).

وی بیان کرد: بر اساس فرموده اسلام غیبت کردن بر هر مسلمانی حرام است اما در جایی که به فردی ظلم شود، آن فرد در فاع از خود و به میزان حقی که از او ضایع شده، می‌تواند در مورد آن نفر صحبت کند. اسلام همیشه طرفدار مظلوم است.

پورذهبی با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) عنوان کرد: «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» و این بیان مولای ما امیرالمؤمنین(ع) است که همیشه با ستمگران در ستیز هستیم و همیشه حامی مظلومین عالم خواهیم بود.

وی کمک به هم‌نوعان و حادثه‌دیدگان را کاری ارزشمند توصیف کرد و گفت: متأسفانه غربی‌ها در برابر آن همه جنایتی که در غزه اتفاق افتاده، سکوت کرده و واکنشی نشان نمی‌دهند، جریان بسیار بد و کثیفی از لحاظ رسانه‌ای در دنیا حاکم است که جای مظلوم و ظالم را عوض می‌کند، تشخیص این مهم بسیار مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابراز داشت: اگرچه برگزاری مراسم روز قدس یک راهپیمایی نمادین است اما امیدواریم واقیعات و تعاریفی از اتفاقات دنیا در گردهمایی‌ها به صورت علمی و روشن بیان و تبیین شود و اجازه توطئه و موج‌سواری به رسانه‌های معاند داده نشود.

پورذهبی در پایان سخنان خود مهمانان را به دعای 38 امام سجاد(ع) اشاره کرد و یادآور شد: اللَّهُمَّ إِنِّی أَعْتَذِرُ إِلَیْکَ مِنْ مَظْلُومٍ ظُلِمَ بِحَضْرَتِی فَلَمْ أَنْصُرْهُ، خدایا! از تو پوزش می‌خواهم دربار ستم‌دیده‌ای که در حضور من به او ستم شد، من کمکش نکردم، متأسفانه برخی‌ها ساز بی‌‌تفاوتی می‌زنند، در حالی‌که توجه به غزه و ملت مظلوم فلسطین توجه به انسانیت است.

انتهای پیام/484/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • فردا استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام در قزوین
  • قزوین فردا عطرآگین به عطر شهدا می‌شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • مراسم روز قدس باشکوه‌تر از گذشته در کردستان برگزار شود
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود