Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهمیه تعیین شده طرح اقدام ملی در سطح کشور ۴۰۰ هزار نفر است اعلام کرد: ثبت نام مجدد این طرح دوم اسفند ماه امسال آغاز می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  ایرنا، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح ۱۰ هزار و ۷۹ واحد مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به ریزش ۴۲ درصد از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی اظهار داشت: بر اساس پالایش انجام شده در حال حاضر تنها ۱۲۳ هزار نفر واجد شرایط هستند و کار تشکیل پرونده آنها شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح اقدام ملی با هدف تامین مسکن برای متقاضیان واجد شرایط اجرایی شده است و کسانی که امتیاز اقدام ملی را بفروشند و در سوداگری بیفتند خود را  از این امتیاز محروم کردند.

شهر جدید پردیس با بیشترین سرمایه گذاری و ساخت و ساز پایتخت مسکن مهر کشور است

اسلامی اظهار داشت: در شهر جدید پردیس از مجموع ۸۲ هزار واحد ، ۳۵ هزار واحد باقی مانده که  بر اساس زمان بندی اعلام شده به مالکان تحویل داده می شود.

وی با تاکید بر تحویل واحدهای تکمیل شده به متقاضیان مسکن مهر، خاطر نشان کرد: واحدها باید کامل باشد و پیمانکاران واحدهای ناقص را به مردم تحویل ندهند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سرمایه گذاری قابل ملاحظه‌ای در این منطقه انجام شده، اظهار داشت: ساخت دیوارهای حائل و معابر، پروژه بزرگ آبرسانی به فاز ۱۱ پردیس با استفاده از ۳ منبع آب ۲۴هزار مترمکعبی و احداث خط انتقال آب  ۸.۴ دهم کیلومتری سرمایه گذاری های سنگینی است که توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس اجرایی شده است.

 اسلامی گفت: شرکت عمران در ساخت پروژه ملی مسکن مهر پردیس تاسیسات زیر بنایی را به طور مستقل انجام داده و به منظور تسریع بخشی به کار منتظر دستگاه‌های دیگر نمانده است.

وی با بیان اینکه هدف ما تنها خانه دارشدن مردم نیست، خاطر نشان کرد: احداث مدرسه، مسجد و بازارچه امکانات ضروری برای زندگی مردم است، مردم باید زندگی کنند و برای زندگی هم نیاز به امکانات جانبی دارند.

اسلامی گفت: تلاش می کنیم وعده ساخت ۹۰۰ هزار واحد را تا پایان سال ۹۹  با ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر و ۴۰۰ هزار واحد اقدام ملی محقق کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن اختتامیه مسکن مهر در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: جشن اختتامیه این استان همراه با شروع ساخت ۷۵۰۰ واحد مسکن ملی برگزار و عملیات اجرایی ساخت آن از امروز آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: محل پروژه مسکن ملی را در نقاط شهری که دارای تاسیسات زیربنایی هستند انتخاب کردیم تا مردم در محل مناسب زندگی راحتی داشته باشند

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه و شهرسازی ساخت و ساز مسجد مسکن مسکن مهر وزیر راه و شهرسازی شهر جدید پردیس طرح اقدام ملی سرمایه گذاری واحد مسکن هزار واحد مسکن مهر هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟

رئیس بنیاد مسکن کاشان وضعیت ساخت و ساز طرح ملی مسکن را تشریح کرد. - اخبار استانها -

مصطفی رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته ویژه طرح‌های ملی مسکن، اظهار داشت: از یک هزار و 500 واحد در حال ساخت طرح‌های ملی مسکن یک هزار و 350 واحد اسکلت‌ریزی آن به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه مرحله‌ سفت‌کاری 800 واحد از طرح‌های ملی مسکن نیز به اتمام رسیده است، افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته پروژه بیش از 80 درصد پیشرفت داشته است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را در راستای ساخت این واحدها به کار گرفته است‌.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما عدم تطبیق آورده متقاضیان با پیشرفت پروژه است، ابراز داشت: اگر عدم تطبیق آورده متقاضیان با پیشرفت پروژه با یکدیگر تطابق نداشته باشد و روند آن به همین شکل ادامه داشته باشد در ادامه کار با مشکل مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه قرارداد مرحله نازک‌کاری واحدهای در حال ساخت نیز منعقد شده است، گفت: مرحله نازک‌کاری نیز بر اساس شرایط یک تا یک و نیم سال به طول می‌انجامد و پیمانکار آن نیز با توجه به عقد قرارداد کار را به‌زودی آغاز می‌کند.

رضازاده ضمن اشاره به مصوبه شورای مسکن استان اصفهان ویژه متقاضیان با آورده کمتر از 120 میلیون تومان تصریح کرد: با توجه به این مصوبه افراد دارای این شرایط با واجدان شرایط جدید جایگزین می‌شوند که در کاشان 117 نفر آورده‌ای کمتر از 120 میلیون تومان دارند.

وی با بیان اینکه مرحله سفت‌کاری تمام یک هزار و 500 واحد در حال ساخت تا حدود سه ماه آینده به پایان می‌رسد، تاکید کرد: از متقاضیان درخواست داریم تا آورده خود را بر اساس اطلاع‌رسانی صورت گرفته از طریق پیامک تکمیل کنند و پروژه با سرعت بیش از پیش به اتمام برسد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟