Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی درحالی به مصاف هم می‌روند که تیم پرسپولیس با دریافت ۷ گل و تیم استقلال با به ثمر رساندن  ۳۵ گل بهرترین خط دفاع و خط حمله این فصل از رقابت های  لیگ نوزدهم را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش به مقایسه خط دفاعی پرسپولیس با حضور سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان با خط حمله استقلال با حضور مهدی قائدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری می‌پردازیم.

خط دفاعی پرسپولیس:

سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان با ثبت میانگین ۰/۸۵ تکل، ۲/۸۵ نبرد هوایی موفق و کسب نمره ۶/۸۱ بهترین عملکرد دفاعی این فصل از لیگ برتر را از خود نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: دربی پرسپولیس - استقلال/ مقایسه عملکرد بهترین بازیکنان سرخابی‌های پایتخت در دیدار رفت

خط حمله استقلال:

مهدی قائدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری با ثبت میانگین ۰/۷۳ دریبل موفق، ۲/۳۳ نبرد هوایی موفق، ۱/۳۵ گل در هر بازی و کسب نمره ۷/۱۶ بهترین خط حمله این فصل لیگ برتر را تشکیل داده‌اند.

پیش بینی می‌شود تقابل این خط دفاعی و خط حمله از جذاب‌ترین تقابل‌های شهرآورد امروز باشد.

اطلاعات از متریکا جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دربی تهران شهرآورد تهران دربی استقلال و پرسپولیس خط حمله استقلال خط حمله لیگ برتر خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

شهباززاده حالا سالهاست که در فوتبال ایران حضور دارد و یکی دو سال هم در این بین به ترکیه و قطر رفت، اما اگر چند سال بعد که فوتبالش تمام شده و احتمالا وارد عرصه مربیگری شده از او درباره بهترین سال فوتبالی‌اش بپرسند، به لیگ بیستم اشاره خواهد کرد که زیر نظر محرم نویدکیا توانست با به ثمر رساندن ۲۰ گل بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر شود.

حضور شهریار در لیگ بیست و سوم شرایط سجاد را در استراتژی محرم نویدکیا به هم ریخت و در سالی که او خیلی در گلزنی موفق نبود، پس از جدایی محرم او هم راه جدایی در پیش گرفت. با این حال حتی جدایی از سپاهان و پیوستن به استقلال نتوانست سجاد را به روز‌های خوب برگرداند و او در پایان فصل در حالی استقلال را ترک کرد که در ترکیب بهترین خط تهاجمی لیگ حتی یک گل هم نزده بود.

این ماجرا برای سجاد در مس رفسنجان زیر نظر ساکت الهامی هم ادامه دار بود، تا اینکه محرم نویدکیا از راه رسید و بار دیگر سجاد به مرد اول خط هجومی این مربی تبدیل شد؛ تغییر و تحولاتی که سبب شده او حالا یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ برتر باشد تا علاوه بر به ثمر رساندن ۳ گل، در ارسال پاس گل هم موفق عمل کند. مثل همین بازی آخر که پاس گل سعید واسعی و تک گل سه امتیازی مسابقه را با یک ضربه سر تماشایی مهیا کرد.

مس رفسنجان با محرم نویدکیا روی دور موفقیت قرار دارد و در این بین سجاد هم به فرم خوبی رسیده و این روز‌ها با انگیزه زیادی برای دو دیدار برابر پرسپولیس و سپاهان تمرین می‌کند؛ جایی که می‌تواند مقابل دو غول فوتبال ایران بیشتر از گذشته فرم خوب و ایده‌آل خود را به رخ بکشد. مس با سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت خواهد کرد و در هفته پایانی مسابقات هم در آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت