Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت پرسپولیس گفت: دربی شبیه هیچ‌کدام از بازی‌های دیگر لیگ نیست و پیش‌بینی‌اش سخت است اما تجربه گل‌محمدی می‌تواند باعث پیروزی پرسپولیس شود. تاریخ انتشار: 09:40 - 17 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۵۷۰

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دربی ۹۱، اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل اول با شهرخودرو همواره بالای جدول بود و تیم خوبی داشت، اما شرایط پرسپولیس با آن تیم زمین تا آسمان متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون خوش‌شانس بود که در نیم‌فصل اول قهرمان شد، چون تیمش امتیازات لازم برای قهرمانی نیم‌فصل اول را کسب نکرد، اما لغزش سپاهان و استقلال، قهرمانی نیم‌فصل را به پرسپولیس هدیه داد.

وی در ادامه در خصوص شرایط گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس تصریح کرد: یحیی با پرسپولیس شروع سختی داشته، اما توانسته از دو بازی سخت با تراکتور و صنعت نفت آبادان پیروز خارج شود و اگر استقلال را هم شکست بدهد بخش زیادی از مسیر قهرمانی‌اش هموار می‌شود. دربی شبیه هیچ‌کدام از بازی‌های دیگر لیگ نیست و پیش‌بینی‌اش سخت است، اما تجربه گل‌محمدی می‌تواند باعث پیروزی پرسپولیس شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون غیبت شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس به دلیل محرومیت و شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت در دربی، افزود: شجاع مدافع مستحکمی است و غیبت او فرصت خوبی برای استقلال است و در آن سو غیبت دیاباته هم به نفع پرسپولیس است. دیدید که در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان وقتی دیاباته مصدوم و از زمین خارج شد، تا مدت زیادی استقلال سردرگم بود.

داداش‌زاده در پایان در مورد تاثیرات دیاباته در استقلال، خاطرنشان کرد: دیاباته در استقلال افسانه شده است او در همه حملات و بسیاری از گل‌های استقلال نقش دارد.

بیشتر بخوانید: شفر: استقلال دربی را ۳ بر صفر می‌برد/ دلتنگ استقلال نشده‌ام!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس بهزاد داداش زاده پرسپولیس تجربه گل محمدی نیم فصل اول داداش زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!

بازدید 4 دربی رفت استقلال و پرسپولیس در سال 1373 به جنجال کشیده شد و در پی آن بازی ناتمام، یازده بازیکن محروم شدند و بازی 3 بر صفر به نفع استقلال اعلام شد. این وضعیت باعث شد تا سرخابی‌ها در بازی برگشت به بندرعباس فرستاده شوند و بازی در زندان بندرعباس برگزار شود! علی اکبریان مهاجم اسبق استقلال درباره این دربی می‌گوید: «هر دو تیم را با هواپیمای کوچک سی ۱۳۰ و بدون اعلام مقصد بردند بندعباس. با اتوبوس وارد زندان شدیم تا در زمین خاکی بازی کنیم. یک تیربار هم بالای سرمان بود.» روایت کامل این بازیکن پیشین استقلال را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم
  • عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • حسرت المپیک پاریس بر دل جردن باروز ماند/ پایان تلخ افسانه
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!