Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم ویژه بانوان به همت دارالقرآن خانه کارگر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم ویژه بانوان، با شرایط سنی حداقل 18 سال و حداکثر 45 سال و با مدرک تحصیلی حداقل دیپلم به همت دارالقرآن خانه کارگر برگزار می‌شود.

این دوره که همراه با اعطای مدرک معتبر سازمان تبلیغات اسلامی است با ظرفیت محدود و پس از آزمون ورودی و اخذ حد نصاب لازم برپا خواهد شد که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66978001 تماس بگیرند و یا برای دریافت مشاوره و ثبت‌نام عدد 77 را به سامانه 10000100100 ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون ورودی این دوره به صورت کتبی با سرفصل‌هایی از کتاب ترجمه و مفاهیم قرآن کریم تألیف مسعود وکیل(جلد 1 تا 7)، آزمون کتبی حفظ براساس کتاب درسنامه حفظ قرآن برگزار می‌شود و آزمون شفاهی آن نیز متشکل از بخش حفظ و قرائت مطابق با آزمون‌ پایانی دوره قرائت سطح چهار انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، متقاضیانی که دارای مدرک حفظ پنج جزء به بالا از دبیرخانه اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن هستند، از آزمون شفاهی حفظ معاف خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی تربیت حفظ قرآن قرآن دارالقرآن خانه کارگر دوره تربیت مربی حفظ برگزار می شود قرآن کریم حفظ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان

به نقل از الاخبار المسائی، روز گذشته ۲۳ آوریل(۴ اردیبهشت) مصادف با روز جهانی کتاب بود که همه‌ساله از سوی یونسکو گرامی داشته می‌شود، از سویی پژوهش‌های مرتبط با وضعیت کتاب‌خوانی، گسترش کتابخانه‌ها، ترویج کتاب‌خوانی و کتاب‌های پرفروش نیز معمولاً در این ایام انتشار می‌یابد.

یونسکو در روز جهانی کتاب، با همکاری سایر سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با کتاب، شهری را به عنوان پایتخت بین‌المللی کتاب انتخاب می‌کند.

 هدف از انتخاب چنین شهری تشویق مردم به‌طور عام و جوانان به‌طور خاص برای کشف لذت مطالعه و احترام به آثار و دانشی است که نویسندگان در طول قرون و اعصار آفریده‌اند. علاوه بر این به منظور گسترش فرهنگ در بین مردم، پایتخت کتاب منتخب هرسال متعهد می‌شود که کتاب‌خوانی را ترویج کند و میزان مطالعه در گروه‌های سنی و جمعیتی مختلف در داخل و خارج از کشور بالا ببرد. همچنین دولتی که پایتخت کتاب منتخب در آن است متعهد می‌شود که در آن سال برنامه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی تدوین کند.

در روز جهانی کتاب امسال، آدری اوزولای، مدیرکل یونسکو عنوان پایتخت جهانی کتاب در سال ۲۰۲۴ را به شهر آکرا در غنا اعطا کرد.

علی‌رغم پیشرفت فناوری و دسترسی مردم به اینترنت و به تبع آن شبکه‌های اجتماعی، کتاب‌ها هنوز در سراسر جهان بسیار محبوب هستند. هرساله ناشران در سراسر جهان هزاران کتاب منتشر و برخی از آنها برای دستیابی به پرفروش‌ترین کتاب‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مراکز پژوهشی در جهان اعلام کردند قرآن کریم، نهج‌البلاغه، اصول کافی و اسفار اربعه از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در جهان و به‌ویژه در کشورهای اسلامی بوده است.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود