Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس تاکنون در ۷ دربی مقابل استقلال به میدان رفته و در ۵ بازی کلین‌شیت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس رکورددار کلین‌شیت در پرسپولیس در دیدار‌های دربی محسوب می‌شود و در دربی در چارچوب هفته نوزدهم فصل جاری در روز پنجشنبه، می‌تواند ششمین کلین‌شیت خود را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در ۹ دیدار اخیر خود به ۹ پیروزی دست یافته است و با هفت گل دریافتی طی ۱۸ بازی آمار دفاعی خوبی از خود به جا گذاشته است.

این در حالی است که پرسپولیس در دیدار دربی شجاع خلیل‌زاده را در اختیار ندارد و محمدحسین کنعانی‌زادگان و جلال حسینی هم تنها یک بار به عنوان زوج مرکز خط دفاع پرسپولیس کنار یکدیگر در ورزشگاه آزادی ببه میدان رفته‌اند. باید دید آیا پرسپولیس و بیرانوند می‌توانند در دیدار دشوار دربی مقابل استقلالی که با اختلاف بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و به طور میانگین در هر دیدار ۲ گل به ثمر رسانده، دورازه خود را بسته نگه دارند.

با توجه به اینکه بیرانوند از فصل بعد به تیم آنتورپ بلژیک می‌رود و احتمالا در دربی‌های بعدی غایب خواهد بود، این مسابقه فرصتی برای او است تا رکورد کلین‌شیت خود در درون دروازه پرسپولیس را دست نیافتنی‌تر کند.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بیرانوند دربی استقلال بیرانوند دربی شهرآورد علیرضا بیرانوند کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت علیرضا بیرانوند سبب شد که پرسپولیس در این فصل به گلر آکادمی خود اعتماد کند و امیررضا رفیعی در حساس‌ترین مقطع فصل بازی برای تیم بزرگسالان پرسپولیس را تجربه کند.

رفیعی پیش از این در بازی ذوب آهن که بیرانوند محروم بود و بازی‌های گل‌گهر و ملوان که بیرانوند دستش گچ گرفته بود به میدان رفت و سه بار کلین شیت کرد.

این گلر جوان حالا برای چهارمین بار پیراهن پرسپولیس را در لیگ می‌پوشد و شاید آخرین بازی او باتوجه به بازگشت بیرانوند باشد. البته همه چیز به تایید پزشکان و وضعیت بیرانوند بستگی دارد که قرار است فردا گچ دستش را باز کند.

با این حال رفیعی ۲۲ ساله برای ثبت کلین شیت چهارم خود در این فصل در بازی سخت مقابل صنعت نفت آبادان انگیزه زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس