Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی هیات شطرنج استان همدان در این باره روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات شطرنج جام کریم خان زند از روز گذشته به میزبانی هیات شطرنج شهرستان ملایر آغاز شد.

حمید فروغی افزود: در این مسابقات ۶۹ شطرنجباز از استان های محتلف کشور به مدت سه روز و در ۹ دور به روش سوییسی با هم رقابت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در پایان روز نخست این دوره از مسابقات مهران زاهری از همدان با سه امتیاز صدرنشین شد، محمدحسین کیانی از چهار محال و بختیاری ، علیرضا مردانی از همدان و کاوه خبیری از کرمانشاه نیز با همین تعداد امتیاز و پوئن شکنی کمتر در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

فروغی خاطرنشان کرد: امروز نیز سه دور دیگر از این مسابقات برگزار خواهد شد و بهاره قربانی از داوران مطرح همدان قضاوت این دوره از پیکارها را برعهده دارد.

وی یادآور شد: این مسابقات در ۹ دور به روش سوییسی برگزار می شود و شطرنجبازان دارای رنکینگ زیر ۲ هزار و ۱۰۰ در آن حضور دارند.

برچسب‌ها همدان ملایر شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ملایر شطرنج همدان ملایر شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان با حضور ۹ تیم از ۶ استان در سالن فدراسیون شطرنج برگزار شد که در پایان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان با کسب ۱۱ امتیاز به مقام سوم رسید.
تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز قهرمان شد و تیم پیکار افکار لرستان با ۱۳ امتیاز مقام دوم را به دست آورد.
بازیکنان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان در این مسابقات استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی راد، سید علیرضا حسینی و رضا صادقی بودند.
مربیگری و سرپرستی تیم را هم مرتضی صادقی بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد