Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه عکاسان کرمانشاه از فعالیت بی سروسامان و بدون نظارت باغ‌های مخصوص عکاسی و فیلمبرداری عروسی انتقاد کرد.

به گزارش شریان نیوز، مرتضی جمشیدی مفید رئیس اتحادیه عکاسان کرمانشاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه بسیاری از زوج‌ها برای گرفتن عکس و فیلم مراسم عروسی خود به باغ‌هایی مراجعه می‌کنند که مخصوص این کار است، اظهار کرد: متاسفانه این باغ‌ها تحت نظر هیچ کجا نیستند و نظارتی بر آنها نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گاهی اتفاقاتی در این باغ‌ها می‌افتد که هیچ سنخیتی با فرهنگ جامعه ما ندارد و گاهی بنیان خانواده‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. رئیس اتحادیه عکاسان کرمانشاه با بیان اینکه پیامد ساماندهی نشدن این باغ‌ها فقط به مشکلات اجتماعی محدود نمی‌شود، خاطرنشان کرد: صاحبان باغ‌ها برای ورودی ارقام میلیونی از متقاضیان می‌گیرند.

جمشیدی رقمی که گاهی برای ورودی این باغ‌ها تمام می‌شود را حدود یک میلیون و 200 هزار تومان اعلام کرد و افزود: ورودی باغ، ورودی امارت داخل باغ، خدمات جانبی و... هریک به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه عکاسان کرمانشاه، این ورودی فقط برای استفاده چند ساعت است و گاهی که ایام خاصی باشد در طی روز چندین عروس و داماد به صورت همزمان به این باغ‌ها مراجعه می‌کنند. وی اظهار کرد: این باغ‌ها با درآمد قابل توجهی که دارند، چون تحت نظارت نیستند هیچگونه مالیات و عوارضی هم پرداخت نمی‌کنند.

جمشیدی مفید ادامه داد: چون فعالیت این باغ‌ها صرفا در زمینه تهیه عکس و فیلم عروسی است، تقاضا داریم زیر مجموعه اتحادیه عکاسان شوند. البته تا نون پیگیری‌های زیادی انجام داده ایم، اما به نتیجه نرسیده است.

رئیس اتحادیه عکاسان کرمانشاه تعداد باغ‌هایی که در این زمینه در کرمانشاه فعالیت دارند را نیز حدود 10 باغ برآورد کرد که ساماندهی آنها کار چندان دشواری نیست.

منبع: شریان

کلیدواژه: رئیس اتحادیه عکاسان کرمانشاه باغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی

اولین نشست مشورتی رهبران کشورهای تونس، الجزایر و لیبی دوشنبه هفته جاری در پایتخت تونس برگزار می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری تونس «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر و «محمد منفی» رئیس شورای ریاستی لیبی به دعوت «قیس سعید» رئیس جمهور تونس دوشنبه هفته جاری وارد پایتخت این کشور می شوند تا در اولین نشست مشورتی میان خود شرکت کنند.

این بیانیه جزئیات بیشتری درباره نشست مشورتی رهبران تونس، الجزایر و لیبی فاش نکرد.

به نوشته روزنامه الرای الیوم، رهبران تونس، الجزایر و لیبی در حاشیه هفتمین نشست کشورهای صادر کننده گاز که در اسفندماه 1402 در پایتخت الجزایر برگزار شد، مقرر داشتند نشست سه جانبه کشورهای مغرب عربی هر سه ماه یکبار برگزار شود و اولین نشست بعد از ماه مبارک رمضان در پایتخت تونس باشد.

رئیسی در الجزایر: ایران آمادگی تبدیل شدن به هاب انرژی را دارد/سکوت کنندگان امروز فلسطین فردا سیلی سختی خواهند خورد

الجزایر، تونس و لیبی به علاوه مغرب و موریتانی اعضای اتحادیه مغرب عربی به شمار می‌روند که در سال 1989 تاسیس شد و هدف آن گشودن مرزها برای حمل و نقل، تبادل آزاد کالا و هماهنگی امنیتی و دستیابی به سیاست های مشترک در زمینه های مختلف بود اما در سایه اختلاف برخی دولت‌ها اتحادیه مغرب عربی با موانعی روبرو شد و نتوانست به اهداف خود دست یابد.

اتحادیه مغرب عربی از زمان تاسیس تاکنون فقط یک نشست در سطح سران برگزار کرد و آنهم در سال 1994 در تونس بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر کراچی
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • ورود رئیس جمهور به شهر لاهور
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر لاهور پاکستان
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به اسلام آباد
  • ورود رئیس‌جمهور به پاکستان
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری