Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:06:51 GMT

قیل و قال و اغتشاش در جامعه محکوم است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۴۳۰۸

قیل و قال و اغتشاش در جامعه محکوم است

آیت الله علی اسلامی روز پنجشنبه در دیدار با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین که برای افتتاح طرح‌های دهه فجر به شهرستان تاکستان آمده بود، افزود: آرامش جزو واجبات نظام است و همه مسؤولان جامعه باید این نعمت را که محصول خون پاک شهیدان است را حفظ کنند.
وی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در جامعه است که امیدواریم بدون هیچگونه اغتشاش و تشنجی در شهرستان تاکستان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله اسلامی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سرعت اژدرهای ساخت ایران هم اکنون سه برابر اژدرهای زیردریایی کشور هلند شده و به واقع تمام اقتدار و آرامش انقلاب مرهون پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی به یک خاطره از دوران قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب، در این شهرستان اسراییلی‌ها حضور داشتند و از مردم حق توحش می‌گرفتند.
آیت الله اسلامی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک سیم خاردار در کشور وجود نداشت و اکنون به برکت نظام و انقلاب اسلامی در تمام کشور آزادراه و جاده تاسیس شده است.
وی یادآور شد: تقویت تسلیحات موشکی، افزایش دانشجو، رشد علوم مهندسی و هسته‌ای تنها بخشی از پیشرفت‌های استان قزوین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انقلاب انقلاب اسلامی جامعه مجلس شورای اسلامی هلند انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اسلامی اشاره کرد و گفت پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسن محمودی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رأی بی سابقه و کم نظیر بالای ۹۸ درصدی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸، از طرفی اوج بصیرت و آگاهی ملت ایران را به نمایش گذاشت و از طرف دیگر نشان داد که دموکراسی و مردمسالاری یکی از اصول اصلی و اساسی انقلاب اسلامی است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین با اشاره به تلاقی یوم الله ۱۲ فروردین با لیالی پرفیض قدر و ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) افزود: با توجه به حضور پررنگ‌تر مردم در مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی، استفاده از ظرفیت مساجد برای بزرگداشت مراسم یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بسیار مهم است که تلاش می‌شود از این فرصت بهره برده شود.

وی گفت: در همین راستا روز پنجشنبه همایش ائمه جماعات و روحانیون ورامین در بیت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان برگزار و از ظرفیت سخنرانان، ائمه جماعات و روحانیون منطقه در شب‌های پرفیض قدر به منظور تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و روشنگری و بصیرت افزایی شرایط کنونی کشور بهره برده خواهد شد.

محمودی ادامه داد: باید از فرصت نمازهای جمعه برای بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین به نحو مطلوب و شایسته ای استفاده کرد، به همین خاطر برنامه‌هایی در روز ۱۰ فروردین ماه با محوریت پایگاه نماز جمعه پیش بینی و اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: تجمع مردم ورامین در روز دهم فروردین ماه در مصلای صاحب الزمان (عج) به همراه اجرای سرود حماسی به همراه اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در دستان مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد در این روز پیش بینی شده است و یک سخنران شاخص در جمع مردم ورامین سخنرانی خواهد کرد.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین یادآور شد: مراسم محوری بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان محفل بزرگ انس با قرآن کریم روز شنبه ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در امامزاده طاهر و مطهر (ع) خیرآباد با حضور استاد احمد ابوالقاسمی از قاریان برجسته قرآن کریم و داور برنامه پربیننده محفل برگزار خواهد شد.

وی گفت: تبلیغات محیطی و شهری به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به همراه تزئین میادین با محوریت پرچم جمهوری اسلامی ایران، طراحی طرح‌های اختصاصی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و به صورت تلفیقی با ماه مبارک رمضان و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای حوادث اخیر کشور به همراه ساخت موشن گرافیک‌های مختلف و انتشار محتواهای مناسب با یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به منظور نشر در فضای مجازی در حوزه تبلیغی اجرایی خواهد شد.

محمودی یادآور شد: با هماهنگی که با مرکز رسیدگی به امور مساجد صورت خواهد گرفت، ثواب تلاوت یک جز قرآن کریم روز ۱۲ فروردین ماه نثار روح مطهر شهدای انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز همه ما برای بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب بویژه یوم الله ۱۲ فروردین وظیفه داریم و هیچگونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

کد خبر 6063706

دیگر خبرها

  • پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه‌های شیاطین را نقش بر آب کرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: امیرالمؤمنین جریانی راه‌ انداختند که به پیروزی انقلاب منجر شد
  • تحکیم خانواده در جامعه باید اولویت تمام اقدامات فرهنگی باشد
  • نقش آفرینی مردم در اقتصاد ملی راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
  • رهبر انقلاب: ایستادگی مردم غزه،یک پدیده الهی است
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • علمای اهل سنت آذربایجان غربی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد