Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:47:55 GMT

نشست بصیرتی گام دوم انقلاب در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۴۳۲۲

نشست بصیرتی گام دوم انقلاب در قزوین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در نشست بصیرتی با محوریت گام دوم انقلاب که در مسجد ثارالله قزوین برگزارشد حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت قزوین در سخنانی گفت:عدالت و برخورد با فساد یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به درپیش بودن یوم الله ۲۲بهمن افزود:۲۲بهمن باید دشمن کورکن باشد و همه باید برای حضور مردم در راهپیمایی مبلغ باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود:کار دیگر زمینه سازی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است و باید به سخنان رهبری گوش کنیم.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به انتخابات دوم اسفند هم تاکیدکرد: باید بشناسیم به چه کسی رای دهیم و رای دهنده در انتخاب بد یا خوب سهیم است.

حجت الاسلام قابل تاکیدکرد:کسب بصیرت و شناخت ضروری است و باید کاندیدا‌ها را بشناسیم.
انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گام دوم انقلاب انتخایات بصیرت افزایی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود

 حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود، مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • حمایت مردم قزوین از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از وعده صادق
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند