Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین درویشیان در ادامه سفر به استان بوشهر، صبح امروز از اداره کل بنادر و گمرکات استان بوشهر بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات و مشکلات آن‌ها قرار گرفت. تاریخ انتشار: 11:02 - 17 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۹۲۸ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از اداره کل بنادر و گمرکات استان بوشهر در جریان توضیحات سیاوش ارجمندزاده مدیر کل بنادر و دریانوردی و بهروز قره بیگی مدیر کل گمرک بوشهر توضیحاتی در خصوص سابقه بندر بوشهر، وضعیت فعلی و طرح‌های توسعه‌ای این بندر، وضعیت گمرکات بوشهر و میزان صادرات و واردات از این بندر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به گزارش خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین درویشیان در ادامه سفر به شهرستان عسلویه، ضمن بازدید از فاز‌های ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی، با مدیران صنعت نفت و گاز منطقه پارس جنوبی دیدار کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار ضمن تبریک دهه فجر و تسلیت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و با ابلاغ سلام گرم رئیس قوه قضاییه گفت: تحریم‌ها و فشار‌های استکبار جهانی از نگاهی دیگر می‌تواند یک فرصت و نعمت برای کشور باشد تا اقتصاد کشور از وابستگی به درآمد‌های نفتی خارج شود.

وی با تشریح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: تکیه بر توان داخلی باید مهمترین راهبرد صنعت نفت و گاز کشور باشد. در این سال‌ها در هر حوزه‌ای که موفقیت به دست آوردیم به دلیل نگاه به داخل و اعتماد به جوانان متخصص و انقلابی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان یکی از چالش‌های جدی منطقه عسلویه را موضوع آلایندگی هوا دانست و افزود: در برخی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به دلیل عدم فراهم آوردن شرایط صادرات گاز LPG علی رغم امکان آن با وجود تاسیسات موجود همجوار، با عدم النفع روزانه حدود یک میلیون دلار مواجه هستیم. این گاز غالباً به خط تزریق می‌شود و در مواردی در فلر‌ها سوزانده می‌شود که سوختن گاز‌ها علاوه بر ایجاد خسارت ناشی از عدم‌النفع به بیت‌المال، باعث ایجاد آلودگی هوا و صدمه به محیط زیست نیز می‌شود و پیگیری این موضوع در دستور کار بازرسی کل استان قرار دارد.
در ابتدای این نشست نیز هادی هاشم زاده فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی توضیحاتی در خصوص جایگاه این شرکت در اقتصاد ملی و منطقه ای، میدان مشترک پارس جنوبی، میزان ذخایر میعانات گازی، تاثیر شرایط بین المللی و تحریم‌ها بر توسعه پارس جنوبی و ... ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از خسارت بیش از ۳۲۰ میلیون دلاری به بیت‌المال با نظارت سازمان بازرسی بر قرارداد‌های فاز‌های مختلف پارس جنوبی
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان بازرسی کل کشور رئیس سازمان بازرسی کل کشور اداره کل بنادر خبرگزاری میزان حجت الاسلام استان بوشهر پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​

تین نیوز

طی مراسمی با حضور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جداسازی کشتی ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، طی مراسمی با حضور الله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد مربوط به اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

در این مراسم که امروز برگزار شد؛ قرارداد اجاره شناورها به منظور عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به امضای حسین یونسی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به نمایندگی از بنادر شمالی و سیاوش رضوانی مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه رسید.

عفیفی پور در این مراسم طی سخنانی، عملیات راهنمایی و یدک کشی را از ارکان مهم فعالیت های حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

وی افزود: عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در سه حوزه شمال، جنوب غرب و جنوب شرق کشور در حال انجام است که امروز قرارداد حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

عفیفی پور در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت شرکت های خصوصی فعال در حوزه دریایی در بنادر سراسر کشور در سطح و تراز شرکت های بین المللی است.

گفتنی است در این مراسم مدیران کل بنادر گیلان، مازندران و امیر آباد در خصوص مشکلات و چالش های موجود در زمینه انجام عملیات هدایت، پهلودهی و جداسازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی شرکت پیمانکار طرف قرارداد شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​